Протидія булінгу

План заходів
щодо профілактики булінгу
на 2019 – 2020 навчальний рік
Затверджено
Наказ від 04.09.2019 №111а-од


№ п/пНазва заходуЦільова аудиторіяТермін виконанняВідповідальний
Діагностичний етап
1Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах Вересень 2019р.Психолог школи
Павлюк Л.В.
2Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;
– визначення рівня тривоги та депресії учнів.
Усі категорії учасників освітнього процесуУпродовж навчального рокуКласні керівники, класоводи,
практичний психолог школи
Павлюк Л.В.

Інформаційно-профілактичні заходи
1Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференціїБатьки здобувачів освітиВересень 2019р.Директор школи
Сидорчук М.М.
2Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »Методична кухня класних керівниківЖовтень 2019р.Заступник директора з НВР
Кирилюк Г.Ю.
3Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»Педагогічний колективЖовтень2019р.Заступник директора з НВР
Кирилюк Г.Ю.
4Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»1 – 11Упродовж навчального рокуПсихолог школи
Павлюк Л.В.
5Контроль стану попередження випадків булінгуНарада при директоріКвітень 2020р.Директор школи
Сидорчук М.М.
6Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»Педагогічний колективБерезень 2020р.Психолог школи
Павлюк Л.В.
7Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуваннюПедагогічний колективУпродовж рокуЗаступник директора
з НВР Кирилюк Г.Ю.


8Фестиваль соціальної реклами «Булінгу Ні!»
7-11 класиКвітень 2020р.Класні керівники, вихователі
9Спільні заходи з протидії та профілактики булінгу в дитячому середовищі з
- Інспектором відділу зв’язків з громадськістю
1-11 класиПротягом навчального рокуЗаступник директора з НВР Кирилюк Г.Ю.,
вчитель правознавства
Оніщук Г.Ф.
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків1-4Упродовж навчального рокуКласоводи
2Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять1-11Упродовж навчального рокуКласні керівники та класоводи
3Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості
5 – 11Упродовж навчального рокуЗаступник директора з НВР
Кирилюк Г.Ю.
4Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»9-11Січень 2020р.Педагог-організатор
Чучко А.М.
5Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії1-11Упродовж навчального рокуКласоводи, учителі зарубіжної та української літератури, історії
6Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»1-1110-14 грудня 2019р.Класні керівники та класоводи, учителі правознавства, практичний психолог школи
7Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»1-1117-21 грудня 2019р.Класні керівники та класоводи,
учителі-предметники
8Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом»1-1121-25 січня 2019р.Заступник директора з НВР
Кирилюк Г.Ю.
9Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг»5-8Лютий – квітень 2020р.Педагог-організатор
Чучко А.М., вчитель інфоматики Бутеєць Н.М.

Психологічний супровід
1Діагностика стану психологічного клімату класу1-11Упродовж навчального рокуПсихолог школи
Павлюк Л.В.
2Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час1-11Упродовж навчального рокуПсихолог школи
Павлюк Л.В.
3Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу1-11Упродовж навчального рокуПсихолог школи
Павлюк Л.В.
4Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу1-11

Упродовж навчального року
Психолог школи
Павлюк Л.В.

Робота з батьками
1Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»
1-11Упродовж навчального рокуКласні керівники та класоводи
2Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини1-11Упродовж навчального рокуПсихолог школи
Павлюк Л.В.
3Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»За запитомСічень – Лютий
2020р.
Практичний психолог школи
Павлюк Л.В.,
Вчитель інформатики Бутеєць Н.М.
4Інформаційна робота через інтернет-сторінки Упродовж навчального рокуЗаступник директора з НВР
Кирилюк Г.Ю.
Процедура подання заяви про випадок булінгу (цькування) та порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

Процедура подання заяви про випадок булінгу (цькування) та порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)
1. Якщо педагог або інший працівник закладу освіти (інший учасник освітнього процесу) став свідком булінгу, він інформує керівника закладу освіти у письмовій формі незалежно від того, поскаржилась йому жертва булінгу чи ні; або ж аналогічно після отримання звернення дитини.
2. Учасником освітнього процесу (учні, вчителі, батьки) на ім’я керівника освітнього закладу подається заява, де вказується інформація щодо джерела її отримання:
· Постраждалий чи свідок булінгу (цькування);
· Підозра про вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками;
· Достовірна інформація від інших осіб.
та часу:
· Як довго триває;
· Одноразовий конфлікт чи відповідні дії носили систематичний характер




3. Відповідно до такої заяви керівник закладу освіти видає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
4. Наказом керівника закладу освіти по школі пишеться наказ про створення Комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) за участі педагогічних працівників, психолога та соціального педагога школи, батьків потерпілого та булера, керівника закладу, інших зацікавлених осіб.
5. Розглянувши письмову заяву, керівник закладу освіти скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) і окреслює подальші дії.
6. Комісія на протязі однієї доби проводить розслідування, з’ясовує всі обставини цькування та приймає відповідне рішення.
7. За умови визнання Комісією результатів розслідування фактом булінгу (цькування), керівник освітньої установи на протязі однієї доби повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальну поліцію), Службу у справах дітей.
8. Рішення Комісії з розгляду випадків булінгу реєструється в окремому журналі (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.
9. У разі не визнання Комісією факту булінгу (цькування) і незгоди з результатами рішення потерпілим (його представником), керівник освітньої установи рекомендує звернутись постраждалому (його представнику) із заявою до органів Національної поліції України.
10. За будь-якого рішення Комісії з розгляду питань випадків булінгу (цькування), керівник закладу освіти забезпечує психологічну підтримку усіх учасників відповідного процесу.



  • Виклик поліції 102
  • Національна дитяча «Гаряча лінія» 116111
  • Національна «Гаряча лінія» із попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 116123
  • Національна «Гаряча лінія» з питань ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ 116000
  • Шкільний телефон довіри 050 362 36 89

Наш Девіз: “ Школа – це місце радості для дітей, місце спокою для батьків, місце творчості для вчителя.”

Кiлькiсть переглядiв: 220

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.