Педагогічна творчість – особистісна якість педагога, яка є невичерпним джерелом його ініціативи, активності, інновацій, постійного натхнення для вдосконалення всього педагогічного процесу. Там, де немає творчості в педагогічній діяльності, там немає живої душі, там педагогіка є бездітною. Обміркування методики і змісту майбутнього навчально-виховного заходу, конкретне їх визначення, планування і проведення – справа індивідуальна. Тому як немає двох однакових педагогів, так і немає двох однакових методик.

З метою розкриття творчих можливостей вчителів нашої школи пропонуємо Вашій увазі дидактичні та методичні матеріали , які були представлені на конкурсі-виставці "Творчі сходинки педагогів Волині"

/Files/images/overlay-1431584741-img3283.jpg

***

Шлях дo серця дитини через пoзакласну дiяльнiсть
(Навчальнo-метoдичний пoсiбник)

/Files/images/kabnet/Бутеєць Н.М..png

Рoзрoбник: Бутеєць Нiна Микoлаївна – вчитель iнфoрматики

В пoсiбнику викладенo oснoви пoзакласнoї дiяльнoстi з iнфoрматики, мiститься дoбiрка iнтелектуальних iгoр, ребусiв, крoсвoрдiв, рoзрoбoк пoзакласних захoдiв, а такoж висвiтленo прoведення Тижня iнфoрматики в шкoлi. Дидактичнi матерiали, рoзмiщенi в пoсiбнику, oрiєнтoванi на стимулювання рoзвитку твoрчoгo пoтенцiалу учнiв, фoрмування лoгiчнoгo, наoчнo-oбразнoгo мислення, уваги, пам’ятi.

Призначенo для вчителiв iнфoрматики, учнiв, студентiв та всiх, хтo цiкавиться пoзакласнoю рoбoтoю з iнфoрматики.

(Навчальнo-метoдичний пoсiбник)


Лікарські рослини Волині. Книга для читання

/Files/images/kabnet/Калькова Л.М..png

Розробник: Калькова Л. М. – вчитель географії

У книзі описано біологічні особливості 61 лікарської рослини Волині, які ростуть на території Волинської області. Подано також зображення, короткий опис та способи використання цих рослин з метою профілактики й лікування захворювань людини. Ця книга буде корисною вчителям біології, географії, інтегрованого курсу “Основи здоров’я”, студентам біологічних факультетів, а також широкому колу аматорів-натуралістів.

(Книга для читання)


Тиждень книги (методичні розробки заходів, для проведення тижня дитячої та юнацької книги)

/Files/images/kabnet/Копитюк Л.І.1.png

Розробник: Копитюк Людмила Іванівна – завідувач шкільної бібліотеки.

У посібнику подано матеріали, що можуть допомогти бібліотекарю при проведенні тижня дитячої та юнацької книги, розвивати в учнів інтерес до книги, до читання.

(Методична розробка)


Роль шкільної бібліотеки щодо формування інформаційної культури читачів. Методична розробка

/Files/images/kabnet/Копитюк Л.І..png

Розробник: Копитюк Л. І.- бібліотекар школи.

У роботі зроблено спробу висвітлення питання ролі шкільної бібліотеки щодо формування інформаційної культури читачів. Робота основана на власному досвіді та на спостереженнях за читачами бібліотеки.

(Методична розробка)


Лексико-семантичні групи порівнянь у поезії Лесі Українки. Методичний посібник

/Files/images/kabnet/Бурик М.М..png

Розробник: Бурик Марія Миколаївна

У посібнику охарактеризовано порівняння як мовне явище, проаналізовано функціональні особливості та структуру порівнянь у поезії Лесі Українки. Представлено класифікацію порівнянь на лексико-семантичні групи, які зафіксовані у поетичних текстах Лесі Українки. Укладено алфавітний покажчик (словник) порівнянь за реєстровим словом – об’єктом порівняння.

Даний посібник рекомендовано в допомогу вчителю української мови та літератури у проведенні факультативних занять. Фактичний матеріал може бути використаний у наукових роботах з вивчення мови Лесі Українки.

(Методичний посібник)



Калейдоскоп талантів “WELCOME, SPRING! WELCOME, TALENTS!”. Методичні рекомендації

/Files/images/kabnet/Главацька М.С..png

Розробник: Главацька Марія Савеліївна – вчитель англійської мови.

Методичні рекомендації містять практичні поради стосовно організації та проведення виховного позакласного заходу “WELCOME, SPRING! WELCOME, TALENTS!”.

Цінність розробки – у можливості використання різноманітних форм роботи в позаурочній діяльності з участю учнів різних вікових груп та підвищенні мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів. Рекомендовано вчителям англійської мови.

(Методичні рекомендації)



Проект з англійської мови на тему “The Beatles. How does the fame come?” (8 клас). Методична розробка

/Files/images/kabnet/Козловська Т.С..png

Розробник: Козловська Тамара Степанівна – вчитель англійської мови.

Дане навчально-методичне видання є методичною розробкою, мета якого - привчити учнів до самостійного дослідницького вивчення англійської мови через метод проектів. Містить відомості про всесвітньо відому рок-групу «The Beatles».

Методична розробка може використовуватися учнями та вчителями англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів під час вивчення теми «Music».

(Методична розробка)


“Світ дитячих ігор”. Навчальний посібник

/Files/images/kabnet/Ляшук Ю.В..png

Упорядник: Ляшук Юлія Володимирівна – вчитель музичного мистецтва

Посібник пропонує різні підходи до проведення дитячих ігор на уроках музичного мистецтва й містить збірку творів фольклору, що призначені для дітей, які стимулюють розвиток творчого потенціалу учнів. Дане навчально-методичне видання допомагає виховувати інтерес до української фольклорної дитячої музики, ціннісне ставлення до народного мистецтва.

Призначено для вчителів музичного мистецтва, учнів та вихованців дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів.

(Навчальний посібник)


Патріотичне виховання школярів. Методичні рекомендації, поради

/Files/images/kabnet/Оніщук Г.Ф..png

Розробник: Оніщук Г. Ф. – заступник директора з виховної роботи

У посібнику здійснено теоретичне обґрунтування сучасного патріотичного виховання школярів, описано досвід виховання громадянина-патріота в школі та надано рекомендації та поради по патріотичному вихованню як у школі так і в сім’ї.

(Методичні поради)


«Йому в віках судилося безсмертя…»

/Files/images/kabnet/1.png

Розробник: Сокол Н.А. – педагог-організатор

Ця збірка – свідчення подвигу Володимира Мельника, громадянина України, який, захищаючи цілісність нашої держави на Сході України, по-геройськи загинув. Його подвиг виховуватиме в молоді патріотизм і любов до своєї Батьківщини й народу.

(Збірка)


Природа рідного краю. Маневиччина. Волинь. Методичний посібник.

/Files/images/kabnet/Сокол Т.Л..png

Розробник: Сокол Т. Л. – вчитель початкових класів

У посібнику подано методичні рекомендації для проведення уроків з природознавства у 1 – 4 класах відповідно до навчальної Програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою, укладеної відповідно Державного стандарту початкової загальної освіти та підручників Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак «Природознавство»

Представлено розробки занять, які допоможуть творчому вчителю змістовно і цікаво провести засідання клубу «Пізнайки», секції «Юні природолюби», уроки з природознавства, використовуючи відомості про Волинську область, свій район, село, залучити учнів до пошукової роботи, навчальних дослідницьких проектів.

Для вчителів початкових класів, студентів педагогічних спеціальностей.

(Методичний посібник)


Мово українська, мово солов'їна!

/Files/images/kabnet/DSC01712.JPG

Розробник: Романець Надія Іванівна – вчитель початкових класів

Мета розробки – навчати дітей розуміти і збагачувати рідну мову, формувати розуміння того, що українська мова – наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна, як держава. Розширювати знання про красу і багатство української мови. Розвивати логічне мислення.

(розробка)


ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ОСНОВИ ІНТЕРНЕТ» У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
(Електронний педагогічний програмовий засіб)

/Files/images/kabnet/Німець Н.М..png

Розробник: Бутеєць Ніна Миколаївна – вчитель інформатики

Електронний навчальний комплекс є зручним довідником, з застосуванням гіпертекстової системи, встановлює контроль над засвоєнням знань учнів у процесі самостійного вивчення теоретичного матеріалу, дає можливість, за допомогою віртуального тренажера, засвоїти певні навички роботи з електронною поштою.

Розроблений електронний навчальний комплекс може використовуватися вчителем під час проведення теоретичних і практичних робіт. Призначений для учнів середньої школи, як для самостійного вивчення, так і в якості додаткового матеріалу при підготовці до лабораторних занять, контрольної роботи.

(Електронний навчальний комплекс)


Виховання в учнів ціннісного ставлення до суспільства і держави через призму виховного процесу .Збірка виховних годин та заходів

/Files/images/kabnet/Оніщук В.М..png

Розробник: Оніщук Валентина Миколаївна – вчитель початкових класів

Збірка містить сценарії виховних заходів, годин спілкування, спрямованих на виховання школярів ціннісного ставлення до суспільства і держави, з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Рекомендовано педагогам – організаторам, класним керівникам та заступникам директорів із виховної роботи.

(Збірка)

Кiлькiсть переглядiв: 1493

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.