Юний друже!

Тобі пощастило ввійти до великої шкільної родини, де панує любов, праця, творчість…

Залиш добрий слід в історії школи: вирости дерево, квіти під вікнами свого класу – і твоя школа перетвориться в квітучий сад.

Зроби життя однокласників цікавим – і приємні спогади про спільні справи з’єднають ваші долі назавжди!

Порадуй своїх батьків і вчителів успіхами в навчанні – і вони стануть найщасливішими у світі.

Рости добрим, розумним, чесним – і школа буде пишатися тобою!

Здійсни свої мрії, хай твоє ім’я стане славетним!

Твоє майбутнє – в твоїх руках!

СІМ порад учню від директора школи:

Порада перша і найтяжча.

Ніколи не намагайся отримати все і відразу.

Пам'ятай, що успіх - це насамперед праця.

Порада друга - про любов.

Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.

Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.

Порада третя - особлива.

Усілякий раз, коли ти виходиш з дому, підніми підборіддя, тримай високо голову і наповни легені повітрям; жадібно вбирай сонячне світло; привітай своїх друзів посмішкою і вкладай душу в кожне рукостискання.

Порада четверта - про найдорожче.

Полюби себе насамперед сам.

Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало.

Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.

Думка – найбільша сила. Зберігай належний душевний стан – будь завжди мужній, щирий і в хорошому настрої.

Порада п'ята - пріоритетна.

Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках.

Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо вдосконалюйся саме в них.

Хоча спробувати себе в нових справах ніколи не завадить.

Порада шоста - навчайся!

Навчайся все своє життя.

Спробуй у своїх думках твердо вирішити, що ти хочеш зробити, а потім без вагань рухайся прямо до мети.

Порада сьома і остання (по списку, а не по значенню!)

Правильно мислити – значить творити. Ми стаємо схожими на те, до чого тягнуть нас наші серця.

Тримай підборіддя підтягнутим, а голову високо. І частіше, частіше посміхайся!

Пам’ятай!

Є в житті речі, які ніколи не знецінюються, не тьмяніють, не забуваються.

Це – Батьківщина, Мати, Любов, Школа.

/Files/images/SAM_2479-COLLAGE.jpg

Діти – дзеркало будь-якої держави, її майбутнє. І обов’язок кожної держави піклується про своїх маленьких громадян, захищати їх права.

З цією метою 20 листопада 1989 року Організацією Об’єднаних Націй було ухвалено Міжнародну правову угоду – Конвенцію ООН про права дитини.

/Files/images/treeandbook.jpg

В цьому важливому документі записано, як уряд кожної країни має дбати про дітей. Цей особливий документ ратифіковано у 191 країні світу, а з 27 вересня 1991 року Конвенція є частиною законодавства України. Конвенція ООН про права дитини містить 54 статті. В них записано 40 прав, які має дитина

На цій сторінці можна ознайомитись із основними права­ми дитини, які проголошує Конвенція ООН.

Конвенція про права дитини

Права дитини в Україні

Права дитини в сюжетах казок

Права і обов'язки дітей

Правила поведінки учнів

Правило № 1

Учень повинен суворо дотримуватися пра­вил безпеки життєдіяльності під час перебування в приміщенні та на території школи:

* не бігати;

* не штовхатися;

* не кричати;

* не влаштовувати рухливі ігри — це може при­звести до падіння, травмування не тільки себе, але й інших дітей та дорослих.

Правило № 2

Учням категорично заборонено провокувати словами та рухами агресивну поведінку, яка може призвести до бійки, травмування та правопорушень. Необхідно бути ввічливим зі своїми однолітками та педагогами. За умови виникнення конфліктної ситуації слід звертатися за допомогою до виховате­лів, учителів. Неприпустимі правопорушення з бо­ку учнів школі (крадіжка, псування чужих речей, шкільного майна тощо).

Правило № З

Учень повинен дотримуватися культури зовнішнього вигляду.

Правило № 4

Учні не повинні одягати на навчання ніяких прикрас, щоб запобігти ушкодженням, а також утратам цінних речей. Якщо дитина прийшла з мо­більним телефоном, великою сумою грошей, при­красами тощо, то вона повинна тримати їх постійно при собі, нікому не передавати.

За втрату цінних речей навчальний заклад від­повідальності не несе.

Правило № 5

Учні не повинні приносити до школи речі, які заважають здобуванню знань (плеєр, мобільний те­лефон із навушниками, гральні карти тощо). Користуватися мобільним телефоном учні мо­жуть тільки на перервах.

Правило № 6

Учням заборонено приносити ножі, голки то­що. Якщо є потреба в наявності ножиць та голок на уроках праці, то користуватися ними можна тільки під наглядом учителя на уроці, попередньо прослу­хавши інструктаж з безпеки життєдіяльності.

Правило № 7

З метою запобігання травмування й поперед­ження пожежонебезпечних ситуацій учням кате­горично заборонено приносити вибухонебезпечні предмети: петарди, запальнички, сірники тощо.

Правило № 8

Учням категорично заборонено тютюнопаління, уживання алкоголю (зокрема слабоалкогольних «енергетичних» напоїв), наркотичних речовин то­що.

Правило № 9

Категорично заборонено вживання учнями жувальних гумок та насіння.

Правило № 10

Школа — наш дім, а ми — господарі в нім! Ми не залишаємо після себе сміття на підвіконні, підло­зі, сходинах, у квітах тощо. Вихована дитина кидає сміття в урну, не псує шкільне майно, а зберігає його для нащадків, можливо, своїх дітей.

Правило № 11

Під час прийому їжі в їдальні необхідно пово­дитися спокійно, не розмовляти голосно за столом. Коли є потреба комусь щось сказати, то зробити це слід пошепки, вживаючи ввічливі слова. Після їжі потрібно приби­рати за собою брудний посуд. Прийом їжі здійсню­вати тільки в їдальні.

Правило № 12

Справжній учень не запізнюється, а приходить за 10 хвилин до початку навчальних занять, щоб приготуватися до уроків. Пропуски занять без поважних причин не допускаються.

Правило № 13

Під час навчальних занять учень повинен уважно слухати вчителя, старанно працювати. Як­що необхідно запитати вчителя — варто піднести руку й говорити після дозволу. Кричати, розмовля­ти, ходити по кабінету — не можна.

Правило № 14

Під час проведення масового заходу, пере­гляду вистав необхідно поводитися виховано: уваж­но слухати тих, хто виступає. Якщо проводяться розважальні конкурси або вікторина із залом, не можна викрикувати з місця, потрібно зачекати, поки запросять на сцену. Найкраща винагорода виступаючим — оплески.

Робота учнів із шкільним щоденником

Учень зобов’язаний вести щоденник, дотримуючись Єдиного орфографічного режиму

Всі записи в щоденнику учень робить синім чорнилом.Записи слід робити акуратно, розбірливо, без використання коректора.Учень заповнює лицевий бік обкладинки; записує назви предметів і прізвища, імена та по батькові викладачів, розклад уроків, факультативних занять і, за необхідності, позакласних і позашкільних заходів.Необхідно вказувати поточний місяць і дати на сторінках запису розкладу уроків і домашніх завдань.Учень щодня чітко й зрозуміло записує домашні завдання в графи того дня, на який вони задані; в період шкільних канікул за необхідності оформляється план позакласних і позашкільних заходів.При записі домашнього завдання не зловживати фразами «в зошиті», «лекція» тощо.Сторонні записи й малюнки в щоденнику неприпустимі.Неприпустимо виривання аркушів із щоденника.Неприпустимо виправлення оцінок, записів учителів.Учень зобов’язаний подати щоденник вчителеві для виставлення оцінки, отриманої на уроці.Учень зобов’язаний подавати щоденник на вимогу вчителів-предметників, класного керівника, працівників школи.

Кiлькiсть переглядiв: 829

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.