Літературне читання

Тема: "Творчість Юрія Старосенка. Дива в природі. Ю. Старосенко "Хто це такий?" Завдання: с 132 навчитись виразно читати
Тема: "Дива в природі. Ю. Старостенко " І трапиться таке..." Завдання: с. 133 навчитись переказувати.
Тема: "Урок позакласного читання "Як подружитися з Чакалкою". Завдання: с. 20 - 31 Хрестоматія
Тема: "Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник "Бушля"". Завдання: с. 134 - 136 навчитись виразно читати.
Тема: Творчість Всеволода Нестайка. Дружба—це найбільший скарб. В.Нестайко «Просто Олесь друг» Завдання: С.136- опрацювати біографічні відомості про письменника;
С.137-138—вир.чит.,переказувати.
Тема: Дружба—це найбільший скарб. В.Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження) Завдання: С.138-139—дочит.оповідання;визначити тему твору
Тема: «Дружба—це найбільший скарб. В.Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження)»С.138-139—дочит.оповідання.
Тестові завдання на освітній платформі « На урок» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=933247
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Яшка і Машка». С. 139 – 140 навчитись переказувати. Ознайомлення з іншою творчіть М. Трублаїні https://www.youtube.com/watch?v=iTVou5u53dM
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Омар». С. 140 – 141 навчитись виразно читати.
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Шоколад боцмана» (скорочено). С. 141 – 142 навчитись переказувати
Урок позакласного читання. Хрестоматія. «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні». С. 32 – 41 читати.
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок). С.142 – 143 навчитись читати, давати відповіді на запитання.
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (продовження). С. 143 – 145 закінчити читання твору, переказ тексту.
Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено). С. 145 – 147 навчитись виразно читати, давати відповіді на запитання, вільно орієнтуватися у тексті.
Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (продовження). С. 147 – 149 переказувати
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Г. Демченко «Лелеки» (скорочено). С. 149 – 151. Порівняти прочитані твори, дати оцінку кожному з творів, знайти схожість і відмінність.
Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик». Читання в особах. С. 151 – 153 навчитись виразно читати, вміти ділити текст на ролі.
Тема: «Творчість Дмитра Чередниченка. Все там цікаво навкруги. Д. Чередниченко « Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»» с. 153 – 154 читати, скласти усну розповідь до ілюстрації.
Тема : « Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (продовження)». С. 153 – 156 навчитись переказувати, намалювати ілюстрацію до кінцівки оповідання.
Тема: «Урок позакласного читання Валентина Вздульська «Потяги»». Хрестоматія с. 50 – 55 читати.
Тема: «Творчість Олега Буценя. Висловлюємо свої міркування. О. Буцень « Айстри»». С. 156 – 157 переказувати оповідання.
Тема: «Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край – земний рай. М. Стельмах « Гуси-лебеді летять» (уривки)». С. 158 – 159 переказувати текст.
Тема: Підсумкова контрольна робота.
Тема: «Рідний край – земний рай. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (продовження)». С. 159 – 161 переказувати уривок повісті від імені Михайлика і від імені матері.
Тема: « Вступ до теми. Гумор у дитячій літературі. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойка «Ось такий у мене ніс». С 162 – 165 навчитись виразно читати.
Тема : « Творчість Миколи Носова. Світ дитини. М. Носов «Витівники». С 166 – 168 переказувати.
Тема: «Урок позакласного читання. Василь Голобородько. Вірші.» Хрестоматія с. 56 – 58 читати.
Тема: « Творчість Миколи Носова. Світ дитини. М. Носов «Витівники». С 166 – 168 читати в особах.
Тема: «Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун Карлсон. А. Ліндгрен « Малий і Карлсон, що живе на даху» (уривок). С. 168 – 172 читати.
Тема: «Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун Карлсон. А. Ліндгрен « Малий і Карлсон, що живе на даху» (уривок). С. 168 – 172 читати.
Тема: Опрацювання творів із «Хрестоматії». Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» с. 60 – 70
Тема: Опрацювання творів із «Хрестоматії». Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» с. 70 – 73 (продовження).
Тема: Опрацювання творів із «Хрестоматії». Мар’яна Савка «Казка про Старого Лева» с. 74 – 79
Тема: Опрацювання творів із «Хрестоматії». Мар’яна Савка «Казка про Старого Лева» с. 74 – 79 (продовження).

Українська мова

Тема: "Родові закінчення прикметників". Завдання: Впр.321, 322(усно), 323, 324 (письмово).
Тема: "Змінювання прикметників за числами" Завдання: Впр. 328(письмово), 329 (усно), 330 (усно), 331 (письмово).
Тема: "Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник. Завдання: Впр. 332 (усно), 333,334,335(письмово)
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом.
Вправа 325
Контрольна робота Виконати контрольну роботу
Тема: Дієслово як частина мови. Вправа 336,339(усно), 337,338 (письмово)
Тема: Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту. Вправа 340,341,342 (письмово).
Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки. Вправа 343.
Тема: Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту. Вправа 345 (усно), 344, 346 (письмово).
Тема: Дієслова-антоніми. Контрольна робота (списування). Вправа 348 (усно), 347, 349 (письмово).
Тема: Дієслова-синоніми. Редагування тексту. Вправа 350, 351, 352 (письмово).
Тема: Змінювання дієслів за часами. Вправа 353 (усно), 354, 355, 356 (письмово).
Тема: «Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір »(впр. 360)
Тема: «Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навчальний діалог». Вправа 361 (усно), 362, 363 (письмово).
Тема: «Дієслова, що означають завершену і незавершену дію». Вправа 364, 365 (усно), 366, 367 (письмово).
Тема: «Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів». Вправа 369, 370 ( усно), 368, 371 (письмово).
Тема: «Написання не з дієсловами. Навчальний діалог.» Вправа 372, 373, 374 (письмово).
Тема: «Написання не з дієсловами». Вправа 375 (усно), 376, 377 (письмово).
Тема: «Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень». Вправа 380, 385(письмово) 379, 381, 382, 383,384 (усно)
Тема: «Підсумкова контрольна робота».
Тема: «Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово». Вправа 388, 393 (письмово) 386, 387, 389, 390, 391, 392 (усно).
Тема: «Що ми знаємо про текст, речення. Виконання навчальних і контрольних завдань.» Вправа 394( усно), 395 (письмово).
Тема: «Що ми знаємо про будову слова. Виконання навчальних і контрольних завдань». Вправа 397 (усно), 398 (письмово).
Тема: «Що ми знаємо про частини мови. Виконання навчальних і контрольних завдань». Вправа 399 (усно), 400 (письмово).
Тема: «Що ми знаємо про частини мови. Виконання навчальних і контрольних завдань». Вправа 401 (усно), 402 (письмово).
Тема: «Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»». Вправа 396.

Математика

Тема: " Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3 : 24. Складання рівностей. Складання і розв'язування задач". Завдання: Впр.834,835,836(усно), 837,838,841 (письмово).
Тема: "Множення різниці на число. Порівняння виразів. Творча робота над задачею". Завдання: Впр. 844,845, 846 (усно), впр. 847, 849, 850(письмово).
Тема: "Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків, виду 70*8,420:6. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування задач". Завдання: Впр. 851,852,853 (усно), 854,856,858,859(письмово).
Тема: " Множення виду 320*3. Задачі, повязані з одиничною нормою. Складання оберненої задачі" Завдання: Впр.862,865,865(усно), 861,864,869,870 (письмово)
Тема: Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачами. Вправа 871,875,876 (усно), 872,873, 877, 878 (письмово)
Тема: Самостійна робота на освітня платформа «На Урок»
Тема: Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами. Вправа 879,880,881 (усно), 882,883,885,886 (письмово).
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою. Вправа 887, 888, 891, 894 (усно), 889, 890, 893, 895 (письмово).
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72 : 3 і 50 : 2. Складання задач за поданим виразом. Вправа 897, 898, 899 (усно), 900, 901, 904, 906, 907 (письмово).
Тема: Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа. (письмово). Відео, пояснення до теми уроку Вправа 908, 909, 912 (усно), 910, 911, 914, 915
Тема: Перевірка множення діленням. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків. Вправа 916, 917, 919, 921 (усно), 918, 920, 923, 924 (письмово).
Тема: Перевірка множення діленням. Складання і розвязування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь. Вправа 925, 926, 928 (усно), 927, 929, 930, 932, 933 (письмово).
Тема: Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь. Вправа 934, 935, 938, 939 (усно), 936, 937, 941, 942 ( письмово).
Тема: Ділення виду 64 : 16 шляхом випробування. Розв’язання і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника. Вправа 943,946 (усно), 944, 945, 950, 951 (письмово).
Тема: Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь. Вправа 952, 953, 956 (усно), 954, 955, 958, 959 (письмово).
Тема: Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розвязування задач. Творча робота над задачами. Вправа 960, 961, 962 (усно), 963, 964, 965, 967 (письмово).
Тема: Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв’язування задач. Вправа 969, 970, 971, 972 (усно), 973, 975, 976 (письмово).
Тема: «Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв’язання рівнянь і задач».Вправа 977, 979, 981 (усно), 978, 980, 983, 984 (письмово).
Тема: «Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач» Вправа 985, 986, 987, 989 (усно), 988, 990, 991 (письмово).
Тема: « Розв’язування рівнянь. Розв’язування рівнянь двома способами».Вправа 993, 995, 996 (усно), 992, 994, 997, 998 (письмово).
Тема: « Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач». Вправа 1000, 1001 (усно), 999, 1002, 1005, 1006 (письмово).
Тема: « Частини. Позначення частини числа цифрами. Складання і розв’язування задачі за коротким записом». Вправа 1007, 1008, 1011 (усно), 1009, 1010, 1012, 1015 (письмово).
Тема: «Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь». Вправа 1018, 1022 (усно), 1016, 1017, 1024, 1026 (письмово).
Тема: « Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування. Розв’язування задач». Вправа 1026, 1028, 1030, 1031 (усно), 1027, 1029, 1034, 1035 (письмово).
Тема: «Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв’язування нерівностей». Вправа 1036, 1037, 1038 (усно) 1044, 1045 (письмово).
Тема: «Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач». Вправа 1046, 1047, 1048 (усно), 1055, 1056 (письмово).
Тема: « Ділення з остачею (розгляд загального прийому обчислення). Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини числа». Вправа 1057, 1058, 1059 (усно), 1064, 1065 (письмово).
Тема: « Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Розв’язування нерівностей і задач». Вправа 1066, 1067, 1068 (усно), 1081, 1082(письмово).
Тема: « Ознаки подільності на 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв’язування задач». Вправа 1083, 1084, 1085 (усно), 1093, 1094 (письмово).
Тема: «Підсумкова контрольна робота»
Тема: « Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 231 * 3». Вправа 1095, 1100, 1107, 1115, 1116 (усно), 1106, 1113, 1121 (письмово).
Тема: «Повторення ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число виду 37 * 6, 127 * 3. Розв’язування задач». Вправа 1123, 1124, 1132, 1133 (усно), 1130, 1131, 1139 (письмово).
Тема: «Повторення множення на одноцифрове число. Перевірка ділення з остачею». Вправа 1140, 1141, 1148, 1149 (усно), 1146, 1150, 1157 (письмово).
Тема: «Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел». Вправа 1158, 1160, 1164, 1165 (усно), 1162, 1163, 1171, 1172 (письмово).

Трудове навчання

Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей .
Практична робота. Виготовлення та оздоблення виробів обємної форми. Транспортні засоби.
Виготовлення та оздоблення виробів обємної форми.
Практична робота: Макетування виробів з деталей конструктора.
Зразки виробів і послідовність їх виконання
Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємної іграшки.
Тема: « Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємної іграшки».
Тема: «Виготовлення виробів об’ємної форми. Підставка для ручок».

Англійська мова

Тема: “Day By Day. Відпочинок та дозвілля” Чим ми займалися вчора Утворення заперечної та питальної форми з правильними дієсловами в Past Simple Tense Впр. 1, с. 94 Впр. 2, с. 94 (письмово) Впр. 3, с. 95 (письмово)
Робота й дозвілля. Питальна форма правильних дієслів в Past Simple Tense Впр. 1, с. 96 (поставити запитання й відповісти) Впр. 3, с. 97 Впр. 4, с. 97 (написати речення в заперечній формі)
Чим ти займався вчора? Впр. 1, с. 98 (аудіо) вивчити дві форми поданих дієслів Неправильні дієслова в Past Simple (стверджувальна, заперечна та питальна форми) Впр. 4, с. 100 вивчити римівку (аудіо)
Чим ти займався у вихідні? Впр. 1, с. 101 (вивчити дієслова, прочитати й перекласти) Впр. 4, с. 103 (написати, що робив Нік вчора)
Чим ти вчора займався? Впр. 2, с. 102 Впр. 3, с. 102 (аудіо) Впр. 5, с. 103 (поставити запитання)
Тема: «Day by Day. Відпочинок та дозвілля». Як ти провів вчорашній день?Впр. 5, с. 103 (скласти запитання); впр. 1, с. 104 (аудіо); впр. 2, с. 104 (заповнити пропуски)
Як ми розважаємосьВпр. 1, с. 106 (написати, що робила Кейт); впр. 4, с. 107
ПовторенняВпр. 2, с. 106-107; впр. 3, с. 107 (поставити запитання)
Контрольна робота
Тема: «Природа і навколишнє середовище. Свята». Яка сьогодні погодаВпр. 1, с. 108 (аудіо); вивчити вірш впр. 4, с. 109 (аудіо)
Пори рокуВпр. 1, с. 110 (аудіо); опрацювати лексику, впр. 3, с. 111
Тема: «Природа і навколишнє середовище. Свята. Календар»Повторити назви місяців та слова з вправи 3, с. 111; впр. 2, с. 112 (усно); впр. 3, с. 113 (письмово); вивчити вірш впр. 5, с. 113
У нас незабаром святоВпр. 1, с. 114 (аудіо); впр.2 с. 114, впр. 3, с. 115 (аудіо)
Наші мріїВпр. 1, с. 116 (усно); впр. 2 (3 реч.), 3 (реч.), с. 116-117 (письмово); впр. 4а, с. 117 (письмово)

Інформатика

Тема: Доповнення текстів зображеннями.

Опрацювати презентацію.
Ознайомитися з сайтами для дітей:
Дитячий сайт "Пустунчик",
Дитячий сайт "Левко"

Природознавство

1. Червона книга України
Як захищати рослини рідного краю?
с. 131-134 читати, відповідати на питання
2. Заповідники. Ботанічні сади
Мандрівка Україною. Асканія-Нова

ПРО ТАЄМНЕ ЖИТТЯ ДИКИХ ТВАРИН. АСКАНІЯ-НОВА.
Це наше і це твоє. Асканія-Нова

с. 134-138 читати
Тема "Заповідні території рідного краю"

Прочитати статтю на стор. 138 - 141. Подивіться презентацію і дайте відповіді на питання на стор. 141.
Тема "Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота" Виконайте контрольну роботу, сфотографуйте і скиньте в особисті повідомлення.
Тема "Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система"Уважно прочитайте статтю на с. 142-144 у підручнику. Перегляньте відео і дайте відповіді на запитання після статті.
Тема "Опора тіла і рух. Опорно-рухова система"Опрацюйте статтю на с. 144-146 у підручнику та перегляньте відео.
Тема "Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання"Опрацюйте статтю у підручнику на с. 153-155.
Тема "Кровоносна система. Значення крові в організмі людини"Опрацюйте статтю у підручнику на с. 155-157.
Тема "Шкіра. Як берегти шкіру. Значення шкіри для організму людини та її гігієна"Опрацюйте статтю у підручнику на с. 157-159
Тема. Органи чуття. Гігієна органів чуття.Опрацюйте статтю на с. 159 - 162 у підручнику і перегляньте відео.
Тема. Здоровий спосіб життя.Опрацюйте статтю на с. 163-166 у підручнику і перегляньте відео.
Тема. Запитання до природи.Опрацюйте статті на с. 167-168.
Тема. Запитання до природи.Опрацюйте статті на с. 169-170.
Тема. Запитання до природи.Опрацюйте статті на с. 171-172

Я у світі

Україна - європейська держава. Європейський Союз - співтовариство народів Європи. Я - член європейської спільноти
Дітям про Євросоюз

Як виник європейський союз
с. 110 - 113 читати
Тема "Такі різні й такі схожі країни та народи". Прочитайте текст на стор. 114 - 116. Опрацюйте шотландську народну казку "Лисиця і яструб" на стор. 117 - 119.
Тема "Я вивчаю різні країни та народи"Прочитайте статтю на с. 120-125.
Складіть усну розповідь: "Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? "

Основи здоров'я

Характер людини і здоров'я. Доброзичливість і здоров'я людини
Мультфільм про здоров'я
с. 117 - 120 читати
Тема "Самооцінка характеру. Практична робота: визначення рис власного характеру". Опрацюйте статтю на стор. 121 - 123. На стор. 123 виконайте практичну роботу і оцініть свій характер.
Тема "Учись вчитися. Розвиток пам' яті та уваги" + додаткове 1 відео, 2 відео
Опрацюйте статтю на с. 124-129 та подивіться відео.
Тема "Вчимося відпочивати. Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння"Опрацюйте статтю на с. 134-137.
Виконайте підсумкові завдання на с. 138

НАЗАД


Кiлькiсть переглядiв: 508

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.