Тема: "Творчість Юрія Старосенка. Дива в природі. Ю. Старосенко "Хто це такий?" | Завдання: с 132 навчитись виразно читати |
Тема: "Дива в природі. Ю. Старостенко " І трапиться таке..." | Завдання: с. 133 навчитись переказувати. |
Тема: "Урок позакласного читання "Як подружитися з Чакалкою". | Завдання: с. 20 - 31 Хрестоматія |
Тема: "Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник "Бушля"". | Завдання: с. 134 - 136 навчитись виразно читати. |
Тема: Творчість Всеволода Нестайка. Дружба—це найбільший скарб. В.Нестайко «Просто Олесь друг» | Завдання: С.136- опрацювати біографічні відомості про письменника; С.137-138—вир.чит.,переказувати. |
Тема: Дружба—це найбільший скарб. В.Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження) | Завдання: С.138-139—дочит.оповідання;визначити тему твору |
Тема: «Дружба—це найбільший скарб. В.Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження)» | С.138-139—дочит.оповідання. Тестові завдання на освітній платформі « На урок» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=933247 |
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Яшка і Машка». | С. 139 – 140 навчитись переказувати. Ознайомлення з іншою творчіть М. Трублаїні https://www.youtube.com/watch?v=iTVou5u53dM |
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Омар». | С. 140 – 141 навчитись виразно читати. |
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Шоколад боцмана» (скорочено). | С. 141 – 142 навчитись переказувати |
Урок позакласного читання. Хрестоматія. «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні». | С. 32 – 41 читати. |
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок). | С.142 – 143 навчитись читати, давати відповіді на запитання. |
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (продовження). | С. 143 – 145 закінчити читання твору, переказ тексту. |
Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено). | С. 145 – 147 навчитись виразно читати, давати відповіді на запитання, вільно орієнтуватися у тексті. |
Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (продовження). | С. 147 – 149 переказувати |
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Г. Демченко «Лелеки» (скорочено). | С. 149 – 151. Порівняти прочитані твори, дати оцінку кожному з творів, знайти схожість і відмінність. |
Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик». Читання в особах. | С. 151 – 153 навчитись виразно читати, вміти ділити текст на ролі. |
Тема: «Творчість Дмитра Чередниченка. Все там цікаво навкруги. Д. Чередниченко « Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»» | с. 153 – 154 читати, скласти усну розповідь до ілюстрації. |
Тема : « Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (продовження)». | С. 153 – 156 навчитись переказувати, намалювати ілюстрацію до кінцівки оповідання. |
Тема: «Урок позакласного читання Валентина Вздульська «Потяги»». | Хрестоматія с. 50 – 55 читати. |
Тема: «Творчість Олега Буценя. Висловлюємо свої міркування. О. Буцень « Айстри»». | С. 156 – 157 переказувати оповідання. |
Тема: «Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край – земний рай. М. Стельмах « Гуси-лебеді летять» (уривки)». | С. 158 – 159 переказувати текст. |
Тема: Підсумкова контрольна робота. | |
Тема: «Рідний край – земний рай. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (продовження)». | С. 159 – 161 переказувати уривок повісті від імені Михайлика і від імені матері. |
Тема: « Вступ до теми. Гумор у дитячій літературі. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойка «Ось такий у мене ніс». | С 162 – 165 навчитись виразно читати. |
Тема : « Творчість Миколи Носова. Світ дитини. М. Носов «Витівники». | С 166 – 168 переказувати. |
Тема: «Урок позакласного читання. Василь Голобородько. Вірші.» | Хрестоматія с. 56 – 58 читати. |
Тема: « Творчість Миколи Носова. Світ дитини. М. Носов «Витівники». | С 166 – 168 читати в особах. |
Тема: «Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун Карлсон. А. Ліндгрен « Малий і Карлсон, що живе на даху» (уривок). | С. 168 – 172 читати. |
Тема: «Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун Карлсон. А. Ліндгрен « Малий і Карлсон, що живе на даху» (уривок). | С. 168 – 172 читати. |
Тема: Опрацювання творів із «Хрестоматії». Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» | с. 60 – 70 |
Тема: Опрацювання творів із «Хрестоматії». Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» | с. 70 – 73 (продовження). |
Тема: Опрацювання творів із «Хрестоматії». Мар’яна Савка «Казка про Старого Лева» | с. 74 – 79 |
Тема: Опрацювання творів із «Хрестоматії». Мар’яна Савка «Казка про Старого Лева» | с. 74 – 79 (продовження). |
Тема: "Родові закінчення прикметників". | Завдання: Впр.321, 322(усно), 323, 324 (письмово). |
Тема: "Змінювання прикметників за числами" | Завдання: Впр. 328(письмово), 329 (усно), 330 (усно), 331 (письмово). |
Тема: "Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник. | Завдання: Впр. 332 (усно), 333,334,335(письмово) |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом. | Вправа 325 |
Контрольна робота | Виконати контрольну роботу |
Тема: Дієслово як частина мови. | Вправа 336,339(усно), 337,338 (письмово) |
Тема: Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту. | Вправа 340,341,342 (письмово). |
Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки. | Вправа 343. |
Тема: Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту. | Вправа 345 (усно), 344, 346 (письмово). |
Тема: Дієслова-антоніми. Контрольна робота (списування). | Вправа 348 (усно), 347, 349 (письмово). |
Тема: Дієслова-синоніми. Редагування тексту. | Вправа 350, 351, 352 (письмово). |
Тема: Змінювання дієслів за часами. | Вправа 353 (усно), 354, 355, 356 (письмово). |
Тема: «Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір » | (впр. 360) |
Тема: «Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навчальний діалог». | Вправа 361 (усно), 362, 363 (письмово). |
Тема: «Дієслова, що означають завершену і незавершену дію». | Вправа 364, 365 (усно), 366, 367 (письмово). |
Тема: «Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів». | Вправа 369, 370 ( усно), 368, 371 (письмово). |
Тема: «Написання не з дієсловами. Навчальний діалог.» | Вправа 372, 373, 374 (письмово). |
Тема: «Написання не з дієсловами». | Вправа 375 (усно), 376, 377 (письмово). |
Тема: «Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень». | Вправа 380, 385(письмово) 379, 381, 382, 383,384 (усно) |
Тема: «Підсумкова контрольна робота». | |
Тема: «Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово». | Вправа 388, 393 (письмово) 386, 387, 389, 390, 391, 392 (усно). |
Тема: «Що ми знаємо про текст, речення. Виконання навчальних і контрольних завдань.» | Вправа 394( усно), 395 (письмово). |
Тема: «Що ми знаємо про будову слова. Виконання навчальних і контрольних завдань». | Вправа 397 (усно), 398 (письмово). |
Тема: «Що ми знаємо про частини мови. Виконання навчальних і контрольних завдань». | Вправа 399 (усно), 400 (письмово). |
Тема: «Що ми знаємо про частини мови. Виконання навчальних і контрольних завдань». | Вправа 401 (усно), 402 (письмово). |
Тема: «Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»». | Вправа 396. |
Тема: " Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3 : 24. Складання рівностей. Складання і розв'язування задач". | Завдання: Впр.834,835,836(усно), 837,838,841 (письмово). |
Тема: "Множення різниці на число. Порівняння виразів. Творча робота над задачею". | Завдання: Впр. 844,845, 846 (усно), впр. 847, 849, 850(письмово). |
Тема: "Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків, виду 70*8,420:6. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування задач". | Завдання: Впр. 851,852,853 (усно), 854,856,858,859(письмово). |
Тема: " Множення виду 320*3. Задачі, повязані з одиничною нормою. Складання оберненої задачі" | Завдання: Впр.862,865,865(усно), 861,864,869,870 (письмово) |
Тема: Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000. | Творча робота над задачами. Вправа 871,875,876 (усно), 872,873, 877, 878 (письмово) |
Тема: Самостійна робота на освітня платформа «На Урок» | |
Тема: Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами. | Вправа 879,880,881 (усно), 882,883,885,886 (письмово). |
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою. | Вправа 887, 888, 891, 894 (усно), 889, 890, 893, 895 (письмово). |
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72 : 3 і 50 : 2. Складання задач за поданим виразом. | Вправа 897, 898, 899 (усно), 900, 901, 904, 906, 907 (письмово). |
Тема: Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа. (письмово). Відео, пояснення до теми уроку | Вправа 908, 909, 912 (усно), 910, 911, 914, 915 |
Тема: Перевірка множення діленням. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків. | Вправа 916, 917, 919, 921 (усно), 918, 920, 923, 924 (письмово). |
Тема: Перевірка множення діленням. Складання і розвязування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь. | Вправа 925, 926, 928 (усно), 927, 929, 930, 932, 933 (письмово). |
Тема: Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь. | Вправа 934, 935, 938, 939 (усно), 936, 937, 941, 942 ( письмово). |
Тема: Ділення виду 64 : 16 шляхом випробування. Розв’язання і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника. | Вправа 943,946 (усно), 944, 945, 950, 951 (письмово). |
Тема: Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь. | Вправа 952, 953, 956 (усно), 954, 955, 958, 959 (письмово). |
Тема: Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розвязування задач. Творча робота над задачами. | Вправа 960, 961, 962 (усно), 963, 964, 965, 967 (письмово). |
Тема: Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв’язування задач. | Вправа 969, 970, 971, 972 (усно), 973, 975, 976 (письмово). |
Тема: «Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв’язання рівнянь і задач». | Вправа 977, 979, 981 (усно), 978, 980, 983, 984 (письмово). |
Тема: «Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач» | Вправа 985, 986, 987, 989 (усно), 988, 990, 991 (письмово). |
Тема: « Розв’язування рівнянь. Розв’язування рівнянь двома способами». | Вправа 993, 995, 996 (усно), 992, 994, 997, 998 (письмово). |
Тема: « Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач». | Вправа 1000, 1001 (усно), 999, 1002, 1005, 1006 (письмово). |
Тема: « Частини. Позначення частини числа цифрами. Складання і розв’язування задачі за коротким записом». | Вправа 1007, 1008, 1011 (усно), 1009, 1010, 1012, 1015 (письмово). |
Тема: «Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь». | Вправа 1018, 1022 (усно), 1016, 1017, 1024, 1026 (письмово). |
Тема: « Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування. Розв’язування задач». | Вправа 1026, 1028, 1030, 1031 (усно), 1027, 1029, 1034, 1035 (письмово). |
Тема: «Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв’язування нерівностей». | Вправа 1036, 1037, 1038 (усно) 1044, 1045 (письмово). |
Тема: «Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач». | Вправа 1046, 1047, 1048 (усно), 1055, 1056 (письмово). |
Тема: « Ділення з остачею (розгляд загального прийому обчислення). Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини числа». | Вправа 1057, 1058, 1059 (усно), 1064, 1065 (письмово). |
Тема: « Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Розв’язування нерівностей і задач». | Вправа 1066, 1067, 1068 (усно), 1081, 1082(письмово). |
Тема: « Ознаки подільності на 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв’язування задач». | Вправа 1083, 1084, 1085 (усно), 1093, 1094 (письмово). |
Тема: «Підсумкова контрольна робота» | |
Тема: « Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 231 * 3». | Вправа 1095, 1100, 1107, 1115, 1116 (усно), 1106, 1113, 1121 (письмово). |
Тема: «Повторення ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число виду 37 * 6, 127 * 3. Розв’язування задач». | Вправа 1123, 1124, 1132, 1133 (усно), 1130, 1131, 1139 (письмово). |
Тема: «Повторення множення на одноцифрове число. Перевірка ділення з остачею». | Вправа 1140, 1141, 1148, 1149 (усно), 1146, 1150, 1157 (письмово). |
Тема: «Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел». | Вправа 1158, 1160, 1164, 1165 (усно), 1162, 1163, 1171, 1172 (письмово). |
Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей . |
Практична робота. Виготовлення та оздоблення виробів обємної форми. Транспортні засоби. |
Виготовлення та оздоблення виробів обємної форми. |
Практична робота: Макетування виробів з деталей конструктора. |
Зразки виробів і послідовність їх виконання |
Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємної іграшки. |
Тема: « Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємної іграшки». |
Тема: «Виготовлення виробів об’ємної форми. Підставка для ручок». |
Тема: “Day By Day. Відпочинок та дозвілля” Чим ми займалися вчора | Утворення заперечної та питальної форми з правильними дієсловами в Past Simple Tense Впр. 1, с. 94 Впр. 2, с. 94 (письмово) Впр. 3, с. 95 (письмово) |
Робота й дозвілля. Питальна форма правильних дієслів в Past Simple Tense | Впр. 1, с. 96 (поставити запитання й відповісти) Впр. 3, с. 97 Впр. 4, с. 97 (написати речення в заперечній формі) |
Чим ти займався вчора? | Впр. 1, с. 98 (аудіо) вивчити дві форми поданих дієслів Неправильні дієслова в Past Simple (стверджувальна, заперечна та питальна форми) Впр. 4, с. 100 вивчити римівку (аудіо) |
Чим ти займався у вихідні? | Впр. 1, с. 101 (вивчити дієслова, прочитати й перекласти) Впр. 4, с. 103 (написати, що робив Нік вчора) |
Чим ти вчора займався? | Впр. 2, с. 102 Впр. 3, с. 102 (аудіо) Впр. 5, с. 103 (поставити запитання) |
Тема: «Day by Day. Відпочинок та дозвілля». Як ти провів вчорашній день? | Впр. 5, с. 103 (скласти запитання); впр. 1, с. 104 (аудіо); впр. 2, с. 104 (заповнити пропуски) |
Як ми розважаємось | Впр. 1, с. 106 (написати, що робила Кейт); впр. 4, с. 107 |
Повторення | Впр. 2, с. 106-107; впр. 3, с. 107 (поставити запитання) |
Контрольна робота | |
Тема: «Природа і навколишнє середовище. Свята». Яка сьогодні погода | Впр. 1, с. 108 (аудіо); вивчити вірш впр. 4, с. 109 (аудіо) |
Пори року | Впр. 1, с. 110 (аудіо); опрацювати лексику, впр. 3, с. 111 |
Тема: «Природа і навколишнє середовище. Свята. Календар» | Повторити назви місяців та слова з вправи 3, с. 111; впр. 2, с. 112 (усно); впр. 3, с. 113 (письмово); вивчити вірш впр. 5, с. 113 |
У нас незабаром свято | Впр. 1, с. 114 (аудіо); впр.2 с. 114, впр. 3, с. 115 (аудіо) |
Наші мрії | Впр. 1, с. 116 (усно); впр. 2 (3 реч.), 3 (реч.), с. 116-117 (письмово); впр. 4а, с. 117 (письмово) |
Інформатика
Тема: Доповнення текстів зображеннями. | Опрацювати презентацію. Ознайомитися з сайтами для дітей: Дитячий сайт "Пустунчик", Дитячий сайт "Левко" |
1. Червона книга України Як захищати рослини рідного краю? | с. 131-134 читати, відповідати на питання |
2. Заповідники. Ботанічні сади Мандрівка Україною. Асканія-Нова ПРО ТАЄМНЕ ЖИТТЯ ДИКИХ ТВАРИН. АСКАНІЯ-НОВА. Це наше і це твоє. Асканія-Нова | с. 134-138 читати |
Тема "Заповідні території рідного краю" | Прочитати статтю на стор. 138 - 141. Подивіться презентацію і дайте відповіді на питання на стор. 141. |
Тема "Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота" | Виконайте контрольну роботу, сфотографуйте і скиньте в особисті повідомлення. |
Тема "Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система" | Уважно прочитайте статтю на с. 142-144 у підручнику. Перегляньте відео і дайте відповіді на запитання після статті. |
Тема "Опора тіла і рух. Опорно-рухова система" | Опрацюйте статтю на с. 144-146 у підручнику та перегляньте відео. |
Тема "Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання" | Опрацюйте статтю у підручнику на с. 153-155. |
Тема "Кровоносна система. Значення крові в організмі людини" | Опрацюйте статтю у підручнику на с. 155-157. |
Тема "Шкіра. Як берегти шкіру. Значення шкіри для організму людини та її гігієна" | Опрацюйте статтю у підручнику на с. 157-159 |
Тема. Органи чуття. Гігієна органів чуття. | Опрацюйте статтю на с. 159 - 162 у підручнику і перегляньте відео. |
Тема. Здоровий спосіб життя. | Опрацюйте статтю на с. 163-166 у підручнику і перегляньте відео. |
Тема. Запитання до природи. | Опрацюйте статті на с. 167-168. |
Тема. Запитання до природи. | Опрацюйте статті на с. 169-170. |
Тема. Запитання до природи. | Опрацюйте статті на с. 171-172 |
Україна - європейська держава. Європейський Союз - співтовариство народів Європи. Я - член європейської спільноти Дітям про Євросоюз Як виник європейський союз | с. 110 - 113 читати |
Тема "Такі різні й такі схожі країни та народи". | Прочитайте текст на стор. 114 - 116. Опрацюйте шотландську народну казку "Лисиця і яструб" на стор. 117 - 119. |
Тема "Я вивчаю різні країни та народи" | Прочитайте статтю на с. 120-125. |
Складіть усну розповідь: "Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? " |
Характер людини і здоров'я. Доброзичливість і здоров'я людини Мультфільм про здоров'я | с. 117 - 120 читати |
Тема "Самооцінка характеру. Практична робота: визначення рис власного характеру". | Опрацюйте статтю на стор. 121 - 123. На стор. 123 виконайте практичну роботу і оцініть свій характер. |
Тема "Учись вчитися. Розвиток пам' яті та уваги" + додаткове 1 відео, 2 відео | Опрацюйте статтю на с. 124-129 та подивіться відео. |
Тема "Вчимося відпочивати. Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння" | Опрацюйте статтю на с. 134-137. |
Виконайте підсумкові завдання на с. 138 |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.