Результат пошуку зображень за запитом "вислів про працю"

Дидактичні можливості ігрової діяльності

В.О. Сухомлинський писав,що гра – це вікно,крізь яке у духовний світ дитини вливається потік уявлень про навколишнє середовище. Це іскра,що запалює вогонь допитливості.

Гра сприяє розвитку самостійності ( Ф. Фебель,Д.Колоцца), надає можливості для самовираження ( Ж. Шато),є засобом самовиховання ( К. Гросс).

Педагогічні дослідження доводять.що ігри належать до методів активного навчання. У грі дитина не тільки самостійно оволодіває знаннями,вміннями і навичками,а й набуває емоційно-ціннісного досвіду. Емоційне насичення організму є його вродженою потребою,що розвивається протягом усього життя. Інтерес,що виникає під час гри,повязаний з бажанням отримати позитивні емоції.

Гра завжди приваблива для дитини,вона приносить радість і захоплення,процес гри завжди сповнений несподіванок,а результат-таємниця.

Гра дозволяє розкрити та розвиває творчі здібності граючих.допомагає закріпити позиції особистості у колективі,надає можливості стати активним членом ігрового колективу.

/Files/images/12.png

Дидактична гра – це ігрова форма навчання, у якій одночасно діють три початки: навчальний, пізнавальний та ігровий,захоплюючий.Вона має свою стійку структуру,що відрізняє її від будь-якої іншої діяльності. Основні структурні компоненти дидактичної гри: ігровий задум,правила,ігрові дії,пізнавальний зміт або дидактичні завдання,обладнання результат гри. Така гра має чітко визначену мету.

В залежності від матеріалу,що використовується під час ддактичної гри, виділяють:предметні ігри,в яких використовують дидактичні іграшки чи матеріал; настільно-друковані,які базуються на підборі малюків за принципом схожості або складання цілого з частин; словесні ігри ( ігри-впрви,ігри-подорожі).

Формами реалізації ігрових дій можуть бути:

1) різноманітні ігрові маніпуляції з предметами чи іграшками – підбір,складання,розкладання,нанизування та інше;

2) “зачин”, який створює у дітей ігровий настрій ( казка,пісня,розповідь,поява чарівної іграшки,секретного листа);

3) пошук необхідної іграшки.предмета,числа,звука,слова;

4) загадування і відгадування загадок4

5) виконання відповідної ролі;

6) змагання (індивідуальне чи колективне);

7) особливі ігрові рухи ( плескання в долоні,імітація дій,стрибки,проговорювання вголос).

Особливе значення для розвитку творчих здібностей дитини мають творчі ігри. Творча гра поєднує в собі ігрову,навчальну та професійну діяльність. Виконання ролі – творчий процес.

Сюжетно-рольові ігри найчастіше розподіляються на рольові,ігри-драматизації та режисерські. Основними компонентами рольової гри є тема,зміст,уявна ситуація,сюжет,роль.

Ігри

Гра Розумниці Розумниці (шаблон)
Гра Альпініст Альпініст (шаблон)
Гра Велосипедист Велосипедист (шаблон)
Гра Кіт у мішку Кіт (шаблон)
Гра Шлях до землі Інопланетяни
Гра Розумна господинька

Тести

Тести кулінарії
Тести з заготовлення і переробки продуктів
Тести 10 клас
Тести в’язання спицями
Вікторина для 8 класу
Комп’ютерний тест "Як вибрати професію"
Кiлькiсть переглядiв: 593

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930