В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.
Залишаємось вдома! Вчимось вдома!
Тема -"Музика.Music Як бути добрим музикантом. Мій улюблений співак. | Текст How to be a good musician cт.161 Розповідати про улюбленого співака чи улюблену групу. |
Тема уроку- Написання статті про подію | |
Контрольна робота | |
Тема уроку - Засоби масової інформації. Друковані ЗМІ. | Виписати слова на ст.183 Прочитати текст1, ст.182 Написати впр 3, ст.183 |
Українськ газети та журнали. | Виписати слова на ст.186 Усно прочитати і зрозуміти текст 2, ст. 185 Письмово виконати впр.4, ст. 187- писати лише букви правильного варіанту. |
Тема уроку: Британські газети та журнали | Прочитати текст 3, ст. 190 Виписати слова на ст. 189 Дати відповідь на питання впр. 5, ст.191 |
Тема уроку: Розвиток граматичних навиків. Вживання часових форм. | Виконати вправи 2,3,7 ст.192-193 |
Тема уроку: Улюблені видання підлітків | Прочитати текст 3 (a,b,c), ст.195 Написати есе про улюблений журнал чи газету (впр. 6, ст.197) |
Тема уроку: Шкільна стінгазета | Прочитати текст1, ст.199 Виписати слова на ст.197 Перекласти впр.6, ст. 197 |
Тема уроку: Переваги та недоліки ЗМІ | |
Тема уроку: Проєктна робота" Information Page" | Написати про місцеві видання- впр. 2, ст.199 |
Тема уроку: Розвиток навичок читання.Прочитайте текст. | |
Тема уроку: Географічний кругозір: Великобританія. | Впр. 1,2 ст. 200-дати відповіді на питання. Написати впр.3, ст 201-202 ( вживання означеного артикля the з географічними назвами- ст.201). |
Тема уроку: Вчителі та учні. Наказовий спосіб дієслів. | Виписати слова на ст.153. Прочитати текст 5, ст. 154. Усно перекласти впр.3, ст.153. Написати впр.4, ст.154 (прочитати граматичний матеріал на ст.181- 182). |
Тема уроку: На уроці німецької мови. | Слова на ст.155. Перекласти прислів'я на ст.155. Прочитати текст4, ст.156. Розповісти, що діти роблять на уроці нім. мови - впр.3, ст. 155 |
Тема уроку: Північна Ірландія.Утворення та вживання Present Perfect Tense- теперішнього завершеного часу. | Прочитати на ст. 208 Написати впр.3, ст.209 Виконати тест1, ст.203-204 |
Тема уроку: Урок англійської мови. | Лексика впр.1, ст.178 Написати, чому потрібно вивчати англійську мову. |
Тема уроку: Населення Великобританії. Вживання Present Perfect Tense. | Написати впр.5, ст.210- перетворити речення на пасивний стан. Пам'ятаємо формулу- have been/has been+ 3 форма дієслова |
Створення й публікація веб-ресурсів. | Пройти тестування |
1. Тема: Повторення теми «Речення із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). | Повторити параг. 26-30. |
2. Тема: « Контрольна робота №3» (тестові завдання». | Виконати тестові завдання стор. 176-177. |
3. Тема: Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. | Опрацювати параг. 31. Виконати вправи 360, 361. |
1. Тема: Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. «Ніч перед боєм»- твір про героїзм, самоввіданість, патріотичні почуття українця. | Підготувати повідомлення про О.Довженка. Прочитати твір. |
2. Тема: Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. | Підготувати характеристику образів діда Платона і діда Савки. |
3. Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. | Підготувати повідомлення про письменницю Ніну Бічую. Прочитати твір. |
4. Тема: « Сюжет твору .Особливості композиції». | Повторити із теорії літератури сюжет і композицію твору. Визначити експозицію, зав’язку, розвиток дії, кульмінацію, розв'язку у творі «Шпага Славка Беркути». |
1. Тема: Слухова сенсорна система. Гігієна слуху. Лабораторне дослідження. Вимірювання порога слухової чутливості. | Домашнє завдання. Опрацювати § 45. |
2. Тема: Сенсорні системи: смак, нюх. | Домашнє завдання: опрацювати § 46. |
3. Тема: Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри. | Домашнє завдання. Опрацювати § 47. |
4. Контрольна робота "Сенсорні системи" | Виконайте контрольну роботу |
5. Узагальнення з теми «Зв`язок організму людини з зовнішнім середовищем». Контрольна робота | Повторити §41-47 |
6. Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. | Опрацювати § 48 ст.188 |
7. Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження. Визначення реакції зіниць на світло. | Опрацювати § 49, ст. 194 |
8. Умовні рефлекси, гальмування умовних рефлексів. | Опрацювати § 50 |
9. Навчання. Пам`ять. Лабораторне дослідження. Дослідження різних видів пам`яті. | Опрацювати § 52 |
10. Поняття про сигнальні системи. Мова. | Опрацювати § 51 |
11. Мислення та свідомість. | Опрацювати §53 Пройти тестування код 161599 |
Біоритми. | Опрацювати § 54 |
Тема: Сон. Біоритми. | Опрацювати параграф 55, 56. |
Узагальнення теми «Вища нервова діяльність». | Повторити параграфи 49 по 56. Виконати тести. |
Тема: Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. | Опрацювати параграфи 57,58. |
Підсумкова контрольна робота. | Виконати завдання. |
Тему: «Теорема Вієта» вивчити. | Вправи: ст.180—182; 187—180 |
§§ 20—23 | Вправи після них та дві СР і КР |
Опрацювати теми: «Площа паралелограма і трикутника». | Вправи: ст. 162—164; 167—171 |
§§21—24 | Вправи після них та дві СР |
Тема- Подорожі. Ми відвідуємо Берлін. Ст 138 Niemand-ніхто Граматичний матеріал на ст.177 | Впр.1, ст. 138 - написати визначні місця Берліна Текст 4 ст.139 прочитати текст і знайди відповідність. Впр.7 ст.140 - писати. Вставити займенники у правильній формі.Неозначені займенники jemand-хтось |
Це наша Батьківщина | Виписати слова на ст 141 Усно впр.2, ст.141 Прочитати текст 4 на ст.142 Розповідати про Україну на основі тексту та вправ. |
Поїздка залізницею | Виписати слова на ст.135 Написати вам 2, ст.135 |
Тема уроку: Шкільні заходи | Виписати лексику на ст.157. Прочитати діалог на ст.158 |
Тема уроку: Шкільні змагання | Повторити вживання зворотніх дієслів- ст.182 та виконати вправу, що на фото. |
Завдання і тести стр.220 (письмово). Опрац. параг.29-30. |
Опрацювати 1. Епоха Петра 1. |
2. Польська держава. |
1.Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Демонстрації 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ. | Опрацювати § 33,впр.4,10 ст.180 |
2.Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні). Демонстрації 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду. | Опрацювати § 39,впр.6,7(а) ст.216 |
3.Розрахункові задачі №10:»Розрахунки за хімічними рівняннями маси,об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакцій». | Завдання. Робочий зошит впр.2,3,8,11 ст.79-82 |
4.Контроль знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи». Самостійна робота | Завдання. Робочий зошит ст.85-86 |
5.Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини. | Опрацювати § 37,впр.3,4 ст.206 |
6.Хімічні властивості середніх солей:взаємодія з металами,кислотами,лугами, іншими солями. | Опрацювати § 38,впр.6,7,8 ст.212 |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. | |
Демонстрація 17 https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o https://www.youtube.com/watch?v=tW9l0zYok5Q https://www.youtube.com/watch?v=jGHq3HBPxWQ | Опрацювати § 42,виконати лабораторний дослід №7 ст.210; робочий зошит ст. 100-101. |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Розв’язування експериментальних задач | Виконати практичну роботу №2 ст.239. |
1. Читати і переказувати п’эсу Мольєра «Міщанин-шляхтич»; тему «Класицизм. | |
2. Мольєр ."Міщанин- шляхтич".Характер. образи. | |
3. А.де Сент- Екзюпері."Маленький принц" | |
4. Р. Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон". | Прочитати, дати відповідь на 2 запитання після тексту(питання вибрати самостійно) |
5. Контрольна робота | стор. 286 (вибрати рівневе завдання і виконати) |
1.Тема: Урок узагальнення. Самостійна робота. | Виконати завдання 1, 3, 4, 5, 6, 8, 15, 17, 18, 19. (ст. 208). |
2.Тема: Кількість населення у світі та в Україні. | Опрацювати параграф 42,43. Вивчити основні терміни й поняття на ст. 213, 218. Практична робота № 11 ст. 204. |
3.Тема: Статево-віковий склад населення світу та України. Демографічна ситуація. | Опрацювати параграф 44. Дати відповіді на запитання ст. 223. |
Тема. Механічний рух населення. | Опрацювати параграф у підручнику. Підготувати презентацію по темі. |
Тема. Розміщення населення на земній кулі та в Україні. Густота населення. Міські і сільські населені пункти. | Опрацювати параграф 45. Дослідити історію виникнення свого села. Звідки походить його назва. |
Тема. Урбанізація. Субурбанізація. Агломерації. Мегаполіси. | Опрацювати параграф 47. Вивчити основні поняття і терміни на ст. 237. Підготувати відповіді на запитання ст. 237. |
Тема. Етноси і нації. Найпоширеніші мовні сім’ї. | Опрацювати параграф 48. Дати відповіді на питання ст. 240. |
Тема. Національний склад населення України. | Опрацювати параграф 49. Відповіді на запитання ст. 242. |
Тема. Релігійні склад населення світу та України. | Опрацювати параграф 50. Користуючись джерелами інформації , підготуйте презентацію про релігійні центри світу або України. |
Тема. Зайнятість населення. Трудові ресурси. Економічно активне населення. | Опрацювати параграфи 51, 52. Дати відповіді на запитання ст. 253. Розв’язати задачу в рубриці «Практикум» ст. 253. |
Тема: Узагальнююче повторення з розділу «Населення України та світу». Самостійна робота | Дати відповіді на питання (виконати в робочому зошиті) 6, 8, 9, 12, 13, 18 ст. 254 |
Тема: Контрольна робота | |
Тема: Розв’язування задач з теми «Населення» | Виконати завдання 14-15 ст. 254 (письмово в зошитах) |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.