В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.

Залишаємось вдома! Вчимось вдома!

8 клас: Всеукраїнська школа онлайн

АНГЛІЙСЬКА

Тема -"Музика.Music
Як бути добрим музикантом. Мій улюблений співак.
Текст How to be a good musician cт.161

Розповідати про улюбленого співака чи улюблену групу.
Тема уроку- Написання статті про подію
Контрольна робота
Тема уроку - Засоби масової інформації. Друковані ЗМІ.Виписати слова на ст.183 Прочитати текст1, ст.182
Написати впр 3, ст.183
Українськ газети та журнали.Виписати слова на ст.186
Усно прочитати і зрозуміти текст 2, ст. 185
Письмово виконати впр.4, ст. 187- писати лише букви правильного варіанту.
Тема уроку: Британські газети та журналиПрочитати текст 3, ст. 190
Виписати слова на ст. 189
Дати відповідь на питання впр. 5, ст.191
Тема уроку: Розвиток граматичних навиків. Вживання часових форм.

Виконати вправи 2,3,7 ст.192-193
Тема уроку: Улюблені видання підлітківПрочитати текст 3 (a,b,c), ст.195
Написати есе про улюблений журнал чи газету (впр. 6, ст.197)
Тема уроку: Шкільна стінгазетаПрочитати текст1, ст.199
Виписати слова на ст.197
Перекласти впр.6, ст. 197
Тема уроку: Переваги та недоліки ЗМІ
Тема уроку: Проєктна робота" Information Page" Написати про місцеві видання- впр. 2, ст.199
Тема уроку: Розвиток навичок читання.Прочитайте текст.
Тема уроку: Географічний кругозір: Великобританія.Впр. 1,2 ст. 200-дати відповіді на питання.
Написати впр.3, ст 201-202 ( вживання означеного артикля the з географічними назвами- ст.201).
Тема уроку: Вчителі та учні. Наказовий спосіб дієслів.Виписати слова на ст.153. Прочитати текст 5, ст. 154. Усно перекласти впр.3, ст.153. Написати впр.4, ст.154 (прочитати граматичний матеріал на ст.181- 182).
Тема уроку: На уроці німецької мови.Слова на ст.155. Перекласти прислів'я на ст.155. Прочитати текст4, ст.156. Розповісти, що діти роблять на уроці нім. мови - впр.3, ст. 155
Тема уроку: Північна Ірландія.Утворення та вживання Present Perfect Tense- теперішнього завершеного часу. Прочитати на ст. 208
Написати впр.3, ст.209
Виконати тест1, ст.203-204
Тема уроку: Урок англійської мови.Лексика впр.1, ст.178
Написати, чому потрібно вивчати англійську мову.
Тема уроку: Населення Великобританії. Вживання Present Perfect Tense.Написати впр.5, ст.210- перетворити речення на пасивний стан.
Пам'ятаємо формулу- have been/has been+ 3 форма дієслова

ФІЗИКА

1. Послідовне з’єднання провідників.§ 31. Пройти тестування
2. Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідниківВиконати лабораторну роботу у віртуальній лабораторії електрики
та надіслати
3. Паралельне з’єднання провідників§32. Пройти тестування
4. Лабораторна робота № 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників Виконати лабораторну роботу у віртуальній лабораторії електрики
та надіслати
5. Мішане з’єднання провідниківПройти тестування
6. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботиВиконати завдання
7. Контрольна робота № 4 з теми «Електричний струм»Виконати контрольну роботу
8. Аналіз контрольної роботи № 4. Робота і потужність електричного струму§33, 34. Пройти тестування
9. Розв’язування задачВиконати завдання
10. Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники§35, 36. Пройти тестування
11. Розв’язування задач. Самостійна роботаВиконати самостійну роботу
12. Електричний струм у металахПройти тестування
13. Електричний струм у рідинах
14. Застосування електролізу
15. Електричний струм у газах
16. Види самостійних газових розрядів
17. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
18. Контрольна робота № 5 з теми «Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах»Виконати контрольну роботу
19. Аналіз контрольної роботи № 5. Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм»
20 Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм»
21. Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм»Виконати завдання
22. Підсумковий урок курсу фізики 8 класуВиконати підсумкову контрольну роботу

ІНФОРМАТИКА

1. Кодування даних. Двійкове кодування. Пройти тестування
2. Архітектура комп'ютера. Пройти тестування
3. Пристрої ведення та виведення данихПройти тестування
1. Інструктаж з БЖД. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення.Пройти тестування
2. Інструктаж з БЖД. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий списокПройти тестування
3. Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником.Пройти тестування
4. Інструктаж з БЖД. Цикл з лічильником.Виконати завдання та надіслати
5. Інструктаж з БЖД. Цикл з передумовою.Пройти тестування
6. Інструктаж з БЖД. Цикл з післяумовою.Виконати завдання та надіслати
7. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.Виконати завдання та надіслати
8. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. Виконати завдання та надіслати
9. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування.Пройти тестування
10. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Пройти тестування
11. Практична робота 14. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних. Тематичне оцінювання.Виконати завдання та надіслати
12. Розв’язування компетентнісних задач.Пройти тестування
13. Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.Виконати завдання
14. Розв’язування компетентнісних задач.
15. Розв’язування компетентнісних задач.
16. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.Пройти тестування
17. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі.
18. Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі.Виконати завдання
19. Захист проекту. Тематичне оцінювання
20. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.Виконати підсумкову контрольну роботу
Моніторинговий тест "Середовище програмування Лазарус"Пройти тестування

2020-2021 н.р.

Створення й публікація веб-ресурсів. Пройти тестування

УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Тема: Повторення теми «Речення із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). Повторити параг. 26-30.
2. Тема: « Контрольна робота №3» (тестові завдання».Виконати тестові завдання стор. 176-177.
3. Тема: Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення.Опрацювати параг. 31. Виконати вправи 360, 361.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Тема: Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. «Ніч перед боєм»- твір про героїзм, самоввіданість, патріотичні почуття українця.Підготувати повідомлення про О.Довженка. Прочитати твір.
2. Тема: Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. Підготувати характеристику образів діда Платона і діда Савки.
3. Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей.Підготувати повідомлення про письменницю Ніну Бічую. Прочитати твір.
4. Тема: « Сюжет твору .Особливості композиції».Повторити із теорії літератури сюжет і композицію твору. Визначити експозицію, зав’язку, розвиток дії, кульмінацію, розв'язку у творі «Шпага Славка Беркути».

БІОЛОГІЯ

1. Тема: Слухова сенсорна система. Гігієна слуху.
Лабораторне дослідження. Вимірювання порога слухової чутливості.
Домашнє завдання. Опрацювати § 45.
2. Тема: Сенсорні системи: смак, нюх.Домашнє завдання: опрацювати § 46.
3. Тема: Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
Дослідницький практикум. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри.

Домашнє завдання. Опрацювати § 47.
4. Контрольна робота "Сенсорні системи"Виконайте контрольну роботу
5. Узагальнення з теми «Зв`язок організму людини з зовнішнім середовищем». Контрольна робота Повторити §41-47
6. Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.Опрацювати § 48 ст.188
7. Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження. Визначення реакції зіниць на світло. Опрацювати § 49, ст. 194
8. Умовні рефлекси, гальмування умовних рефлексів.Опрацювати § 50
9. Навчання. Пам`ять. Лабораторне дослідження. Дослідження різних видів пам`яті. Опрацювати § 52
10. Поняття про сигнальні системи. Мова.Опрацювати § 51
11. Мислення та свідомість.Опрацювати §53
Пройти тестування код 161599
Біоритми.Опрацювати § 54
Тема: Сон. Біоритми. Опрацювати параграф 55, 56.
Узагальнення теми «Вища нервова діяльність». Повторити параграфи 49 по 56. Виконати тести.
Тема: Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції.Опрацювати параграфи 57,58.
Підсумкова контрольна робота.Виконати завдання.

АЛГЕБРА

Тему: «Теорема Вієта» вивчити. Вправи: ст.180—182; 187—180
§§ 20—23 Вправи після них та дві СР і КР

ГЕОМЕТРІЯ

Опрацювати теми: «Площа паралелограма і трикутника». Вправи: ст. 162—164; 167—171
§§21—24Вправи після них та дві СР

НІМЕЦЬКА МОВА

Тема- Подорожі. Ми відвідуємо Берлін. Ст 138

Niemand-ніхто

Граматичний матеріал на ст.177
Впр.1, ст. 138 - написати визначні місця Берліна
Текст 4 ст.139 прочитати текст і знайди відповідність.
Впр.7 ст.140 - писати. Вставити займенники у правильній формі.Неозначені займенники jemand-хтось
Це наша БатьківщинаВиписати слова на ст 141
Усно впр.2, ст.141
Прочитати текст 4 на ст.142
Розповідати про Україну на основі тексту та вправ.
Поїздка залізницеюВиписати слова на ст.135
Написати вам 2, ст.135
Тема уроку: Шкільні заходиВиписати лексику на ст.157.
Прочитати діалог на ст.158
Тема уроку: Шкільні змаганняПовторити вживання зворотніх дієслів- ст.182 та виконати вправу, що на фото.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Завдання і тести стр.220 (письмово). Опрац. параг.29-30.

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Опрацювати 1. Епоха Петра 1.
2. Польська держава.

ХІМІЯ

1.Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Демонстрації 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ. Опрацювати § 33,впр.4,10 ст.180
2.Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні). Демонстрації 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду. Опрацювати § 39,впр.6,7(а) ст.216
3.Розрахункові задачі №10:»Розрахунки за хімічними рівняннями маси,об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакцій».Завдання. Робочий зошит впр.2,3,8,11 ст.79-82
4.Контроль знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи». Самостійна роботаЗавдання. Робочий зошит ст.85-86
5.Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.Опрацювати § 37,впр.3,4 ст.206
6.Хімічні властивості середніх солей:взаємодія з металами,кислотами,лугами, іншими солями. Опрацювати § 38,впр.6,7,8 ст.212
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Демонстрація 17
https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY
https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
https://www.youtube.com/watch?v=tW9l0zYok5Q
https://www.youtube.com/watch?v=jGHq3HBPxWQ
Опрацювати § 42,виконати лабораторний дослід №7 ст.210; робочий зошит ст. 100-101.
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Розв’язування експериментальних задачВиконати практичну роботу №2 ст.239.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

1. Читати і переказувати п’эсу Мольєра «Міщанин-шляхтич»;
тему «Класицизм.
2. Мольєр ."Міщанин- шляхтич".Характер. образи.
3. А.де Сент- Екзюпері."Маленький принц"
4. Р. Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон".Прочитати, дати відповідь на 2 запитання після тексту(питання вибрати самостійно)
5. Контрольна робота стор. 286 (вибрати рівневе завдання і виконати)

ГЕОГРАФІЯ

1.Тема: Урок узагальнення. Самостійна робота.Виконати завдання 1, 3, 4, 5, 6, 8, 15, 17, 18, 19. (ст. 208).
2.Тема: Кількість населення у світі та в Україні.Опрацювати параграф 42,43. Вивчити основні терміни й поняття на ст. 213, 218. Практична робота № 11 ст. 204.
3.Тема: Статево-віковий склад населення світу та України. Демографічна ситуація.Опрацювати параграф 44. Дати відповіді на запитання ст. 223.
Тема. Механічний рух населення.Опрацювати параграф у підручнику. Підготувати презентацію по темі.
Тема. Розміщення населення на земній кулі та в Україні. Густота населення. Міські і сільські населені пункти.Опрацювати параграф 45. Дослідити історію виникнення свого села. Звідки походить його назва.
Тема. Урбанізація. Субурбанізація. Агломерації. Мегаполіси.Опрацювати параграф 47. Вивчити основні поняття і терміни на ст. 237. Підготувати відповіді на запитання ст. 237.
Тема. Етноси і нації. Найпоширеніші мовні сім’ї.Опрацювати параграф 48. Дати відповіді на питання ст. 240.
Тема. Національний склад населення України.Опрацювати параграф 49. Відповіді на запитання ст. 242.
Тема. Релігійні склад населення світу та України.Опрацювати параграф 50. Користуючись джерелами інформації , підготуйте презентацію про релігійні центри світу або України.
Тема. Зайнятість населення. Трудові ресурси. Економічно активне населення.Опрацювати параграфи 51, 52. Дати відповіді на запитання ст. 253. Розв’язати задачу в рубриці «Практикум» ст. 253.
Тема: Узагальнююче повторення з розділу «Населення України та світу». Самостійна роботаДати відповіді на питання (виконати в робочому зошиті) 6, 8, 9, 12, 13, 18 ст. 254
Тема: Контрольна робота
Тема: Розв’язування задач з теми «Населення»Виконати завдання 14-15 ст. 254 (письмово в зошитах)

НАЗАД


Кiлькiсть переглядiв: 898

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.