В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.
Залишаємось вдома! Вчимось вдома!
Тема: "Складні, складноскорочені слова, способи їх творення" | Завдання: опр. пар. 61, впр. 648,651. |
Тема: "Написання інтерв'ю" | Завдання: опрац. тему 32 (ст. 191), впр. 491, 492, 494. |
Тема: "Портретний нарис у публіцистичному стилі" | Завдання: опр. тему 29 (ст. 186), впр. 482, 484. |
Тема: "Рід і число іменників" | Завдання: опр. пар. 62,впр. 656, 657, 662, 665. |
Тема: Рід і число іменників. | Завдання: опр. & 62, впр. 656, 658, 659. |
Тема: Особливості написання статті дискусійного характеру публіцистичного стилю. | Завдання: написати статтю. |
Тема: Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників. | Завдання: опр. & 64, 65, впр. 684, 685, 690, 691. |
Тема: Розряди числівників за значенням, їх характеристика. | Завдання: опр. & 66, впр. 696, 702. |
Тема " Вікно в Америку"."Gateway to America". | Ex. 1, p. 143- give short answers in written form Ex.2 p.143-read and translate the text Ex.4,p.144-write down the words and learn them. |
Міжнародні відносини США. | Текст 5, ст. 144 Виписати словосполучення з тексту in English Дати відповіді на питання після тексту |
Свята США | Впр. 2, ст. 147- назви свят виписати Прочитати текст 3, ст.147-148 |
Джордж Вашингтон- перший президент Америки. | Прочитати текст на ст. 205 Письмово виконати впр.5, ст.149 |
Тема уроку: Американські президенти. Абрахам Лінкольн | Write if the sentences are True (T) or False ( F). 1. Lincoln was born in a poor family. 2. He got a very good education. 3.Lincoln was interested in reading books. 4. Lincoln liked to study a book about laws of England. 5. Lincoln fought against slavery in the USA. 6. In 1960 he was elected the President of the USA. 7. Lincoln was elected the President for the second term in 1864. 8. He was killed in Washington in 1865. |
Тема уроку-Свята США. | Виписати слова на ст.148 Прочитати текст3, ст.147 Написати вам.2, ст 147 Зразок. American people celebrate New Year's Day on the first of January. |
Тема уроку-Розвиток граматичних навичок. | Написати впр.2, ст. 159- вибрати правильний варіант. Написати впр.3, ст.159- скласти питальні речення . |
Тема уроку: Ноа Вебстер – ” батько американської освіти” | Виписати слова на ст.150 Прочитати текст на ст. 150-151 |
Тема уроку: Марк Твен – видатний американський письменник | Прочитати та переказати текст “Mark Twain” на ст. 151-152 |
Тема уроку : Політична система США | Прочитати текст на ст.207 Написати впр.4 ст.152 (True/False sentences) |
Тема уроку : Освіта -двері до успіху. | Перекласти цитати впр.1, ст.154 Дати відповіді на питання впр. 3, ст.154 Виписати слова впр.4. Написати впр.5, ст.155(1-5) |
Тема уроку: Вибір професій. | Виписати слова із впр. 5, 167 Прочитати текст 4, на ст. 167 Написати впр.6, ст 168 (за текстом). |
Тема уроку: Мови відкривають двері до успіху. | Словникова робота- впр.1, ст.158 Прочитати та письмово перекласти цитати та сентенціі впр.1, 2 ст.158. |
Тема уроку: ЮНЕСКО: мережа шкільних проектів. | Прочитати текст 4 на ст.159-160 та дати відповіді на питання впр.5, ст. 160. |
Тема уроку: Розвиток граматичних навиків. Вживання зв'язних слів until, till, when. Until, till- поки, до тих пір, поки не | Прочитати текст 7, ст. 162 Впр.6, ст. 161 |
Тема уроку: Самоповага: шляхи її підвищення. | Лексика на ст.164. Прочитати впр.4, ст.165 Написати впр.5 ст.164-166. |
Тема уроку: Важливість вивчення української мови. | Усно- впр 8, ст.167 Прочитати текст 9, ст.167 Написати впр.11, ст.168 |
1. Художні ефекти. Робота з символь-ними об'єктами. Робота з текстом. Макетування. Використання векторного графічного редактора для створення постера. | Photoshop Online Завдання |
2. Практична робота №9. Розроблення дизайну афіш, квитків, флаєрів на конкретний захід | Завдання |
3. Художнє оформлення тексту. Ділова графіка. Створення векторного шрифтового плакату на задану тематику | Завдання |
4. Використання векторного графічного редактора для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків)» | Тестування |
5. Практична робота №10 «Створення візитівки засобами векторного графічного редактора» | |
6. Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з текстом і зображенням. Концепція багатосторінкового документа | |
7. Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж). | |
8. Практична робота №11 «Розроблення дизайну листівки або запрошення. Створення листівки засобами програм комп’ютерної верстки» | |
9. Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору. Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля). Методи композиції тексту та графіки в смузі набору | |
10. Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти. «Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти. Абзацний відступ. Буквиця. | |
11. Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. Способи складання буклетів. Види згинів буклету. Технологічні особливості виготовлення буклетів. | |
12. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів | |
13. Створення шпальт(смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту. Контактні відомості. | |
14. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. Верстка буклету. Створення шпальт(смуг) набору багатосторінкового видання (ескіз). | |
15. Практична робота №12 «Виконання дизайну та верстки буклетів» | |
16. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу. Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура). | |
17. Макет журнального розвороту. Підбір ілюстративного матеріалу, винесення, підписи, підзаголовки і заголовки, елементи графічного оформлення видання. Побудови композиції шпальт набору. Практична робота №13 «Здійснюємо верстку буклету, каталогу або меню» | |
18. Узагальнення і систематизація знань | Виконати Підсумкову контрольну роботу |
1. Тема: Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів. | Домашнє завдання. Опрацювати §45. |
2. Тема: Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. | Домашнє завдання. Опрацювати §46. |
3. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери. | Опрацювати §47 |
Практична роботаОцінка екологічного стану свого регіону. | |
Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. | Опрацювати §48 |
Червона книга та чорні списки видів тварин | Опрацювати §49 |
Зелена книга України. | Опрацювати §49 ст165 |
Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. | Опрацювати §50 Виконати завдання |
Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля. | Опрацювати інформацію в інтернеті і підготувати письмову доповідь. |
Завдання та досягнення сучасної селекції | Опрацювати §52 |
Тема: Внесок вітчизняних учених- селекціонерів. | Опрацювати параграф 52. |
Тема: Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів | Опрацювати параграф 53 в підручнику. |
Тема: Явище гетерозису та його генетичні основи. | Опрацювати параграф 53 ст179-180 |
Тема: Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості. | Опрацювати параграф 54, 55. |
Тема: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. | Опрацювати параграф 56, 57. |
Підсумкова контрольна робота |
Опрацювати сторінки 138—168 | Вправи для перевірки знань (ст. 170—171) |
§§ 13,14 повторити | Виконуєте ДСР №3(ст. 168—170) |
§§ 15—17 опрацювати | Вправи для перевірки знань (ст. 170—171) та СР№5, 6 і ТКР №3 |
Повторити теми «Многограннини», «Тіла обертання», «Комбінації тіл». | Розв'язати задачі 10.84; 10.85; ДСР (ст. 286—287) |
Deutschsprachige Länder. Німецькомовні країни | Впр. 1-3, с. 121-122 Впр. 5, с. 123 Підготувати презентацію про одну з німецькомовних країн |
Географічне положення та клімат Німеччини | Лексика, с. 124 Впр. 3, с. 124-125 Впр. 6, с. 125 (вибрати вірну відповідь) |
Німецький народ | Опрацювати лексику на с. 127 Впр. 3, с. 127 Впр. 4, с. 128 |
Тема: «Deutschsprachige Länder. Німецькомовні країни» Красиві столиці | Опрацювати лексику на с. 130; впр. 1, с. 130 (утворити іменники від дієслів); впр. 4, с. 131 (письмово) |
Найкращі визначні пам’ятки | Лексика, с. 133; впр. 2, с. 133-134; впр. 4, с. 134-135 (написати про які визначні пам’ятки розповідається) |
Подорож Німеччиною | Опрацювати лексику на с. 136; впр. 2, с. 136; впр. 3, с. 136-137 |
Визначні особистості | Лексика на с. 138; впр. 2, 3, с. 138-139 |
Повторення | Впр. 4, с. 140 (написати про визначну особистість Німеччини) |
Тема: «Die Ukraine. Україна». Географічне положення і клімат України | Опрацювати лексику впр. 2, с. 143; впр. 4, с. 144 |
Населення України | Лексика, с. 146; впр. 3, с. 146-148; впр. 5, с. 148 (письмово) |
Міста України і визначні пам’ятки | Лексика, с. 149; впр. 2, с. 149-151 |
Тема для вивчення | Домашнє завдання |
Е. Хемінгуей «Старий і море». Символіка образів. Образ Сантьяго Ознаки притчі у повісті | Зміст повісті Стр.131-139 |
Ясунарі Кавабата «Тисяча журавлів».Японська культура – традиції, звичаї у повісті. | Зміст твору Презентація про японську культуру. Запитання для діалогу |
Готуємось до ЗНО. |
Тема. Українська держава і територія держави України. Політико-географічне положення України. | Опрацювати параграф 25 та таблицю ст. 131-132. Звернути увагу на рубрику «Зауважте» ст. 131. |
Тема. Система розселення в Україні. | Опрацювати параграф 27. Повторити про населення світу. Виписати країни світу з найбільшою кількістю, густотою населення. |
Тема. Економіка України в міжнародному поділі праці. | Опрацювати параграф 28. Виконати практичну роботу № 10 ст. 149. |
Тема:Первинний сектор економіки України | Опрацювати параграф 29. Дати відповіді на питання ст. 154. Готуюючись до ЗНО, повторити про материки: Африка, Австралія, Антарктида. |
Тема:Вторинний сектор економіки України | Опрацювати параграф 30,31. Готуюючись до ЗНО, повторити про материки: Північна і Південна Америка. |
Тема: "Олесь Гончар "Собор"- проблемно-філософський роман. Гуманістичні цінності. Образ Миколи, Єльки, Володьки Лободи. Представники старшого покоління на сторінках роману. Проблема збереження людської цивілізації". | Завдання: вміти характеризувати героїв роману "Собор", виписати цитати до характеристики. (Підручник ст. 267-269). |
Тема: "Позакласне читання. Олесь Гончар "Тронка". Утвердження "історичної, духовної пам'яті", виявлення в сучасності "багатовікового досвіду народу", спадкоємності поколінь. Тема творчої праці". | Завдання: прочитати роман "Тронка". |
Тема: "Василь Земляк "Лебедина зграя" як зразок "химерної прози". Проблематика революції й громадянської війни крізь призму національних характерів і типів. особливості жанру й стилістики письма". | Завдання: опрацювати життєвий і творчий шлях письменника, прочитати роман "Лебедина зграя" (Підручник ст. 271-273). |
Тема: "Павло Загребельний "Роксолана" _ масштабний історичний роман про часи ХV-ХVІ ст. , про дивовижну долю дівчини з Прикарпаття - дочку священника з міста Рогатин Івано-Франківської області Лісовську Анастасію, яка стала дружиною Сулеймана І" | Завдання: опрацювати матеріал з підр. ст. 273-276, прочитати роман "Роксолана". |
Тема: Особливості композиції та сюжету роману ,, Роксолана''. Його основні образи. | Завдання: виписати цитати до характеристики гол. героїв, вміти характеризувати. |
Тема: Роман Іваничук ,,Мальви'' - істор. Роман про зраду і яничарство. Особливості характеротворення персонажів. | Завдання: прочитати роман, характер. героїв.(підр. ст. 277-279) |
Тема: Валерій Шевчук. ,,Дім на горі'' - роман-балада про любов. Проблематика твору. | Завдання: прочитати роман-баладу, опр. матеріал підр. ст. 279-281. |
1. Алюміній: фізичні і хімічні властивості. Основи. | Опрацювати § 35 ,впр.502 ст.182 |
2. Ферум. Залізо. Фізичні і хімічні властивості. Основи. Інструктаж з БЖД (43,39) Демонстрації 10. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально), Барію, амонію. | Опрацювати § 36 ,впр.531 ст.190 |
3. Якісні реакції на деякі йони. Інструктаж з БЖД (37,39,43) | Опрацювати § 37. Лабораторні досліди 3-8 ст.195-196 https://www.youtube.com/watch?v=GX6UmN1wzSs https://www.youtube.com/watch?v=tzGJ9-T2Ixc https://www.youtube.com/watch?v=mdL-8mVTU70 https://www.youtube.com/watch?v=3TA_R6zx44A https://www.youtube.com/watch?v=XZghFKmGTS0 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей. | Виконати практичну роботу № 1 ст.197-198. |
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. | Підготувати проект на тему: «Неорганічні речовини у фармації і харчовій промисловості.» |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. | Опрацювати § 38,впр.541,545,548. |
Інструктаж з БЖД. Практична робота№2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. | Виконати практичну роботу № 2 ст.206-207. |
Розрахункові задачі 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку. | Опрацювати § 18,впр.552-554 ст.96. |
1. Основні характеристики зір. Температура і розміри зір. Зорі та їх класифікація. Звичайні зорі. | Опрацювати § 22-23.Задачі 5.1- 5.3 ст.128 |
2. Подвійні зорі. Маса зір. Планетні системи інших зір. | Опрацювати § 24.Задачі 5.4- 5.5 ст.128 |
3. Еволюція зір. Білі карлики. Фізично-змінні зорі. Нейтронні зорі. Чорні діри. | Опрацювати § 25-26. Підготувати презентацію на тему: «Зорі. Еволюція зір.» |
Залікова тестова робота. | Повторити § 22-26. |
Молочний Шлях. Будова Галактики. Місце Сонячної системи в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності. Підсистеми Галактики та її спіральна структура. Надмасивна чорна діра в центрі Галактики. | Опрацювати § 27, задачі 6.1-6.3 ст.153. |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.