НАЗАД
Висновок про результати самооцінювання освітніх і управлінських процесів за 2020/2021 навчальний рік
№ з/п Напрям Рівень Досягнення в освітній діяльності й управлінських процесах та проблеми, що потребують вирішення
І ІІ ІІІ ІV
1. Освітнє середовище Під час спостереження за освітнім середовищем з’ясовано: ü у цілому в закладі створено безпечні умови навчання та праці (це підтверджено відповідями респондентів, зокрема 55,8% і 64,2% педпрацівників задоволені або переважно задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі; 60,6% і 75,8% учнів стверджують, що вони у безпеці та здебільшого у безпеці); ü приміщення чисті, охайні та недоступні для сторонніх осіб (84% батьків здобувачів освіти задоволені облаштуванням території, чистотою навчальних кабінетів, їдальні, туалетних кімнат; 74% опитаних учнів задоволені чистотою приміщень); ü у приміщені закладу дотримуються температурного режиму; ü учні початкових класів виокремлені в окремий корпус; ü приміщення їдальні, столи, лавки, місця для видачі готових страв чисті, їх регулярно миють; організація харчування у школі сприяє формуванню культури здорового харчування в учнів, усі опитані батьки здобувачів освіти та педагоги в основному задоволені якістю харчування; ü у закладі дотримано питний режим (відповідно до карантинних умов); ü наявні всі необхідні для реалізації освітньої програми навчальні кабінети та приміщення; ü у кабінетах підвищеного ризику оприлюднено правила поведінки під час навчальних занять, проте вони потребують оновлення; ü для реалізації освітнього процесу достатньо навчально-методичного та технічного забезпечення (81,4% навчальних кабінетів обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми); ü у всіх 1, 3-11 класах кількість учнів не перевищує
гранично допустиму наповнюваність у початкових класах; За наслідками вивчення документації, результатів опитування учасників освітнього процесу та фактів, встановлених під час спостереження за освітнім середовищем було виявлено, що: ü з учнями та працівниками закладу відповідальні особи проводять інструктажі щодо алгоритму дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій; ü у школі реалізовуються заходи із запобігання проявам дискримінації. Педагоги ознайомлені з нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому; ü педагогічні працівники, адміністрація закладу здійснюють заходи щодо запобігання порушення правил поведінки. Інформація про загальні правила поведінки, План заходів із запобігання та протидії булінгу оприлюднені на сайті школи. Для 1-2 класів правила поведінки розроблені спільно з учнями та розміщені на рівні зорового доступу дітей у класних приміщеннях. Проте в коридорах бракує інформаційних стендів, що висвітлюють Правила поведінки для учнів, інформацію щодо булінгу, номери телефонів екстрених служб, телефони довіри; ü у школі проводять роботу щодо адаптації та інтеграції учнів до освітнього процесу (83% батьків вважають, що в дітей ніколи не виникали проблеми з адаптацією в школі). Психолог закладу щорічно здійснює діагностування учнів 1, 5, 10 класів на предмет адаптації до освітнього процесу. Питання адаптації розглядали на засіданнях педагогічної ради. ü аналіз відповідей батьків учнів дає підстави стверджувати, що діти охоче йдуть до школи; ü розклад занять в основному задовольняє здобувачів освіти; наявність ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами; ü переважна більшість учнів відвідує шкільну бібліотеку для отримання необхідних підручників (43,5%), у той же час 52,3% учнів взагалі не відвідують бібліотеку. кількість учнів перевищує проєктну потужність закладу (проектна потужність будівлі 464, навчається 247); ü Водночас є потреба в удосконаленні освітнього середовища:
ü забезпеченні туалетних кімнат безперебійним поданням засобів гігієни (туалетного паперу, мила); ü проведенні ремонтних робіт у кабінеті трудового навчання, учительській, коридорі, актовій залі; ü переобладнання та модернізація шкільного харчоблоку їдальні; ü облаштування місць для відпочинку для педагогічних працівників; ü оновлення комп’ютерного класу новими комп’ютерами; ü встановлення на комп'ютерах у кабінетах інформатики програм-фільтрів, що унеможливлюють доступ до сайтів небажаного змісту; ü оприлюднення правил поведінки для учнів, що таке академічна доброчесність, стоп булінг тощо у віршованих та ілюстрованих формах; ü створення у бібліотеці нового освітнього простору в стилі open space. Рівні оцінювання за вимогами: ü забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці – достатній; ü створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насилля та дискримінації – достатній; ü формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору – потребує покращення.
2. Система оцінювання здобувачів освіти Достатній рівень
3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти Достатній рівень
4. Управлінські процеси Достатній рівень

РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо вдосконалення діяльності закладу

за результатами самооцінювання та спостереження освітнього середовища

Чорнизького ліцею імені Володимира Мельника Колківської селищної ради Волинської області

1. Розробити стратегію розвитку закладу із залученням представників педагогічної, учнівської та батьківської громадськості.

2. Вживати заходів щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, запровадження щорічного самооцінювання освітніх та управлінських процесів.

3. Дотримуватись санітарних вимог щодо облаштування та утримання приміщень закладу (належний повітряно-температурний режим в кабінетах, чистота в навчальних кабінетах, спортивній залі, їдальні, належне утримання туалетних кімнат).

4. Забезпечити належне освітлення класних кабінетів, учительської кімнати, коридорів школи, рекреації згідно з Санітарним Регламентом.

5. Забезпечувати в туалетних кімнатах безперебійну подачу засобів гігієни (туалетний папір, мило).

6. З метою створення безпечних і нешкідливих умов навчання та праці і створення нового сучасного освітнього простору провести ремонтні роботи у кабінеті трудового навчання, учительській, коридорі, харчоблоці їдальні школи.

7. Облаштувати місце для відпочинку для педагогічних працівників.

8. Переобладнати та модернізувати шкільний харчоблок їдальні.

9. Створити в кімнаті школяра новий освітній простір у стилі open space для проведення засідань методичних спільнот, зустрічей з членами учнівського самоврядування, робочих зустрічей з партнерами та батьками, вебінарів та конференцій тощо;

10. Адміністрації закладу:

10.1. розробити та обговорити на засіданні педагогічної ради алгоритм дій у разі нещасного випадку;

10.2. проводити навчання та інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій;

10.3. спланувати курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників щодо протидії та попередження булінгу в закладах освіти; надання домедичної допомоги; роботи вчителів з дітьми з особливими освітніми потребами.

10.4. повідомляти правоохоронні органи та службу у справах дітей у випадку виявлення фактів булінгу чи іншого насильства у школі.

10.5. при складанні розкладу уроків враховувати санітарно-гігієнічні норми.

11. Педагогічним працівникам:

11.1. неухильно дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, норм педагогічної етики та поваги до гідності й прав здобувачів освіти;

11.2. активно формувати в учасників освітнього процесу свідому громадянську позицію;

11.3. брати участь у розробці документів, які визначають стратегію розвитку закладу освіти, регламентують роботу освітнього закладу;

11.4. формувати під час освітнього процесу культуру здорового харчування.

12. Класним керівникам:

12.1. продовжити роботу з попередження булінгу та інших форм насилля, створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять;

12.2. розробити разом з учнями "Кодекс честі в навчанні", "Правила поведінки учнів";

12.3. ознайомити учнів з планом заходів із запобігання та протидії булінгу;

12.4. приділяти більшу увагу позакласній роботі з учнями, проводити заходи для згуртування класного колективу.

13. Завідувачам кабінетами підвищеного ризику Панасюк Л.А., Демчук Л. М., Бутеєць Н. М., Оніщуку А. А., оновити правила поведінки в кабінеті під час навчальних занять.

14. Вчителю інформатики Бутеєць Н. М.. встановити на комп'ютерах у кабінетах інформатики програми-фільтри, що унеможливлюють доступ до сайтів небажаного змісту.

15. Психологу закладу Павлюк Л. В.:

15.1. здійснювати належну системну роботи з адаптації та інтеграції учнів і педагогів до освітнього процесу;

15.2. систематично проводити роботу з виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству шляхом діагностування, індивідуальної роботи, проведенню тренінгових занять;

15.3. продовжувати профілактично-просвітницьку, корекційно- розвивальну роботу з учасниками освітнього процесу;

15.4. розробити план та скласти розклад проведення Годин психолога на новий навчальний рік;

15.5. підготувати буклети, пам’ятки на теми: «Що робити, якщо ваша дитина – агресор», «Як батькам і школі запобігти булінгу», «Як допомогти дитині, яка стала жертвою булінгу», «Як допомогти дитині, яка стала жертвою кібербулінгу».

16. Бібліотекарю закладу Копитюк Л. І.:

16.1. здійснювати пошук проєктів та взяти в них участь з метою залучення коштів для осучаснення бібліотеки та створення нового освітнього простору;

16.2. створити у бібліотеці новий освітній простір у стилі open space для проведення зустрічей з цікавими людьми, проведення TED- конференцій, Клубу ораторського мистецтва тощо;

16.3. створити бази даних електронних книг відповідно до освітньої програми з української та зарубіжної літератури.

17. Розробити інформаційні стенди «Правила для учнів», «Академічна доброчесність», «Стоп, булінг» тощо та розмістити їх у коридорах закладу.

18. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Кирилюк Г. Ю. сформувати базовий пакет нормативних документів закладу для ознайомлення з ним усіх педагогічних працівників та надіслати сформований пакет на їхні електронні скриньки.

19. У холі школи розмістити «Скриньку довіри та побажань» та інформацію про номери телефонів екстрених служб, телефону довіри (Ковальчук С. В.).

20. Розмістити звіт за результатами самооцінювання освітнього середовища закладу на сайті школи.

Директор школи М. Сидорчук

08 червня 2021 року

Кiлькiсть переглядiв: 216

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930