Корисні посилання

Координатору учнівського самоврядування

Тренінги

"Лідер"

Функції педагога-організатора:
* виховна (формування всебічно розвиненої особистості вихованця);
* розвивальна (сприяння саморозвитку особистості кожного учня);
* освітня (створення умов для формування компетенцій школяра);
* організаторська (організація і здійснення позакласної та позашкільної роботи з учнями);
* діагностична (визначення рівня вихованості окремих учнів і колективу класу);
* соціальна (виявлення впливу різних соціальних чинників на формування учнів, нейтралізація небажаних впливів);
* стимулююча (стимулювання ініціативи та самодіяльності учнів, учнівського самоврядування);
* координаційна (узгодження спільних зусиль і вимог адміністрації, вчителів-предметників, батьків, громад­ськості, позашкільних закладів);
* методична (надання допомоги активу учнів, батькам, представникам громадських організацій).
Роль педагога-організатора полягає в мудрому керівництві: у допомозі, пораді, співпраці. Це, звичайно, важливі завдання. І одним із засобів і методів розв’язання цих завдань є учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.
Дитяче самоврядування є складовою й невід'ємною частиною системи самоврядування народу, яке все більше розвивається в нашій країні. З огляду на це, розвиток самоврядування, як процесу залежності змісту діяльності від вимог суспільства, є дуже важливим. Саме такий підхід актуальний сьогодні, тому що багато педагогічних працівників зміст діяльності дитячого самоврядування розуміють однобоко, не розглядають його багатопланово, як умову формування громадської відповідальності, як форму участі вихованців в управлінні країною. На нашу думку, учнівське самоврядування - це результат цілеспрямованих педагогічних зусиль, спрямованих на організацію учнівського колективу.
Учнівське самоврядування це – педагогічна технологія, яка сприяє розвитку громадянських якостей дитини в системі демократичних взаємин виховного колективу на принципах самореалізації, самодіяльності, самоорганізації та самодостатності особистості.
Кiлькiсть переглядiв: 525

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930