1. Проаналізувати результати роботи ЗНО у минулому навчальному році,опрацювати рекомендації вчителів, учнів та батьків щодо найкращого засвоєння навчального матеріалу,підвищення культури навчальної праці, дотримування режиму праці та відпочинку.
2.Формувати уявлення учнів про ідеї і методи математики як дійового апарату для пізнання дійсності, про значимість математики для суспільного розвитку.
3. Вдосконалювати науково-теоретично, психолого-педагогічно, загальну, дидактичну, методичну й фахову підготовки членів МО з метою надання якісної базової і повної загальної середньої освіти.
4. Здійснювати інформаційно-нормативне, методичне, психологічне забезпечення вчителів.
5. Вивчати, впроваджувати передовий педагогічний досвід.
6. Створювати умови для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності вчителів.
7. Забезпечити засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методів і форм навчання та виховання школярів.
8. Навчити учнів вчитися самостійно здобувати і застосовувати у практичній діяльності математичні знання і реалізовувати це через системи використання проблемно-творчого підходу, який має такі особливості:
- виробляти в учнів логіку теоретичну інтуїцію та мислення;
- урізноманітнювати диференціацію навчання;
- використовувати елементи найбільш ефективних особистісно- зорієнтованих та компетентнісних технологій з метою розвитку творчої ініціативи учнів;
- виявляти здібності учнів з метою індивідуалізації навчального процесу;
- домагатися високої якості знань учнів, необхідного розвиваючого ефекту по базі діяльності підходу, який сприяє інтенсифікації навчального процесу.
9. Розвивати творчі здібності обдарованих дітей через факультативні і заняття, олімпіади (покращити підготовку до олімпіад).
10. Вдосконалювати роботу з невстигаючими учнями (індивідуальні консультації, додаткові заняття).
11. Організувати роботу зі створенням та збагаченням банків даних про перспективні нововведення та інновації.
12. Зміцнювати навчальну базу кабінетів.
№ з∕п | Зміст роботи | Термін виконання | Хто виконує |
1. | Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2017-2018 н. р. | 05.09. | керівник МО |
2. | Діагностика професійної, методичної підготовки, професійних потреб учителів. | 05.09. | керівник МО члени МО |
3. | Забезпечення навчально- виховного процесу в навчальному закладі. Реалізація профільного навчання. | 05. 09. | керівник МО, члени МО |
4. | Опрацювання інструктивно- методичних матеріалів, програм | 05.09. | керівник МО, члени МО |
5. | Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році | 05. 09. | зав. кабінет. |
6. | Завдання членам МО. | 05. 09. | керівник МО |
№ з∕п | Зміст роботи | Термін виконання | Хто виконує |
1. | Форми і методи вдосконалення педагогічної діяльності (педагогічні читання) | 18-20.12 | керівник МО члени МО |
2. | Розвиток логічного мислення на уроках природничо-математичних дисциплін. | 18-20.12 | Оніщук А. М., Бурик С.А., Бутеєць Н.М., Сокол Н.А. |
3. | Відкритий урок з хімії, біології | 18-20.12 | Панасюк Л.А., |
4. | Роль позакласної роботи з дисциплін природничо-математичного циклу | 18-20.12 | Калькова Л.М., |
5. | Завдання членам МО | 18-20.12 | керівник МО |
№ з∕п | Зміст роботи | Термін виконання | Хто виконує |
1. | Шляхи вдосконалення роботи вчителів, щодо підвищення ефективності у набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. | Лютий | Дручок Л М члени МО |
2. | Відкритий урок у 10 класі. Позакласне заняття. Самоаналіз і аналіз проведених заходів. | Лютий | Бутеєць Н.М. |
3. | Робота вчителів щодо виконання програми«Творча обдарованість». Підсумки участі учнів у І і ІІ етапах олімпіад. | Лютий | члени МО |
4. | Завдання членам МО | Лютий | керівник МО |
5. | Огляд новинок методичної і педагогічної літератури | Лютий | члени МО |
№ з∕п | Зміст роботи | Термін виконання | Хто виконує |
1. | Підготовка до ЗНО: аналіз допущених помилок, шляхи їх вирішення. | травень | керівник МО, члени МО |
2. | Аналіз виконання навчальних програм і рівня навчальних досягнень учнів за підсумками контрольних робіт, семестрового оцінювання. | травень | члени МО |
3. | Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність. | травень | члени МО |
4. | Підсумки роботи шкільного методичного об'єднання за рік. | травень | керівник МО |
5. | Актуальний інструктаж. Про організацію і проведення державної підсумкової атестації та ЗНО | травень | керівник МО |
6. | Пропозиції щодо планування роботи на наступний рік. | травень | члени МО |
№з/п | Зміст заходів | Термін | Відповідальний |
1. | Приймати участь у роботі методичної ради освітнього округу | протягом року | голова МО |
2 . | Організація курсової перепідготовки | протягом року | голова МО |
3. | Участь у семінарах | протягом року | члени МО |
4. | Участь у виставці дидактичних і методичних досягнень Інноваційний підхід до науково- методичного супроводу навчально- виховної роботи | березень | члени МО |
5. | Індивідуальна і групова робота щодо підготовки дидактичного матеріалу | протягом року | члени МО |
6. | Індивідуальна та групова робота з підготовки завдань для учнів, які виявляють підвищений інтерес до предмета | протягом року | члени МО |
7. | Бесіди за круглим столом «Про нові кінофільми та літературу, що відбивають розбудову української національної школи». | протягом року | члени МО |
8. | Кожному з членів методоб'єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально - виховної роботи, виступити із розповіддю про свій досвід на засіданні методоб'єднання. | протягом року | члени МО |
9. | Підтримувати творчі зв'язки, «Провести методичні мости» (обмін досвідом роботи) з методичними об'єднаннями вчителів математики інших шкіл | протягом року | члени МО |
Прізвище, імя, по батькові | Освіта | Пед. стаж | Катег орія | Атестація | Курси перепідго- товки | Звання, нагороди | Який предмет викладає, клас |
Бурик Софія Андріївна | вища | 41 | вища | 2015 | 2016 | Природознавство, географія, біологія, економіка, країнознавство, 5-11 | |
Бутеєць Ніна Миколаївна | вища- | 10 | перша | 2013 | Грамота райво | Інформатика, 4-11 ,фізика, 10 | |
Дручок Лідія Мефодіївна | вища | 37 | вища | 2017 | 2017 | Грамота райво | Математика, 6,7,9,10 |
Калькова Людмила Миколаївна | вища | 3 | друга | 2017 | Географія, 8, 9 | ||
Оніщук Антоніна Мусіївна | вища | 38 | вища | 2014 | 2013 | Математика, 5, 8, 11 кл. | |
Панасюк Леся Анатоліївна | вища | 15 | спеціаліст | 2012 | Біологія, 9-11, хімія, 7-11, екологія, 11 | ||
Сокол Надія Анатоліївна | вища | 3 | спеціаліст | Грамота райво | Фізика, 7,8,9,11 |
№ з/п | Прізвище вчителя, ім'я, по батькові | Проблема, над якою працює вчитель | Чий досвід вивчає | Тема досвіду |
1. | Бурик Софія Андріївна | Використання творів науково-популярної і художньої літератури на уроках географії | Бриль Ольга Володимирівна | Розвиток індивідуальних здібностей учнів на уроках географії |
2. | Бутеєць Ніна Миколаївна | Формування інформаційної компетентності на уроках інформатики | Метенчук Валерій Іванович | Використання інтерактивних методів та прийомів на уроках інформатики |
3. | Дручок Лідія Мефодіївна | Розвиток творчого мислення учнів, як однієї 3 ланок розвиваючого навчання. | Бернацької Тетяни Володимирівни | Розвиток творчих здібностей на уроках математики |
4. | Калькова Людмила Миколаївна | Розвиток творчого потенціалу школярів і організація дослідницької роботи | Кадик Л.В. | Організація самостійної роботи учнів на уроках географії |
5. | Оніщук Антоніна Мусіївна | Особистісний зорієнтований підхід до навчання математики | Шевчук Надії Євгенівни | Проблемно- творчий підхід при вивченні математики |
6. | Панасюк Леся Анатоліївна | Інноваційні технології на уроках хімії | Білан Ніна Сергіївна | Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії, біології |
7. | Сокол Надія Анатоліївна | Використання інтерактивних технологій на уроках фізики | Мельник Микола Павлович | Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики |
(Робота між засіданнями)
№з/п | Зміст роботи | Термін виконання |
1. | Діагностика професійної, методичної підготовки, професійних потреб учителя. | до 10.09 |
2. | Вивчення нормативно - правової бази, методичних рекомендацій щодо викладання математики у навчальному році. | до 05.09 |
3. | План роботи, розгляд і затвердження річного плану роботи методоб'єднання на методичній раді закладу. | до 25.09 |
4. | Складання графіка відкритих уроків учителями, позаурочних заходів з математики. | до 10.09 |
5. | Проведення організаційного засідання МО, вивчення нормативних документів, методичних рекомендацій, розподіл обов'язків, визначення конкретних завдань і доручень членам МО, затвердження річного плану роботи. | до 10.09 |
6. | Корекція календарних планів учителів, проведення співбесід щодо знання вимог програм, календарного планування, затвердження планів. | до 10.09 до 05.01 |
7. | Проведення заходів по школах до річниці з дня народження Кравчука МЛІ. | до 27.09 |
8. | Проведення вхідного діагностичного контролю знань учнів | до 12.09 |
9. | Обробка і аналіз результатів вхідного діагностичного контролю, складання програм повторення навчального матеріалу | до 20.09 |
10. | Організація творчо - пошукової, науково- дослідницької роботи учнів. Складання графіка запланованої участі учнів закладу в інтелектуальних змаганнях на навчальний рік. | до 30.09 |
11. | Складання паспортів забезпечення навчально- виховного процесу в кабінетах | до 20.09 |
12 | Контроль за відвідуванням учителями окружних семінарів, за проведенням позаурочних занять | протягом року |
13. | Підготовка учнів до шкільних олімпіад | Жовтень |
14. | Відвідування уроків у 5, 10, 4 класах | протягом року |
15. | Перевірка ведення класних журналів, позаурочних занять | систематично |
16. | Контроль за участю членів МО по підготовці і проведенні педагогічних рад | протягом року |
17. | Огляд, навчальних кабінетів | до10.09, до 20.01 |
18. | Проведення 1 етапу олімпіад, визначення переможців і учасників районних олімпіад | до 25.10 |
19. | Підготовка учнів до районних олімпіад | до 15.11 |
№ з/п | Зміст роботи | Дата |
1. | Ознайомитися з програмою «Обдарованість» | вересень |
2. | Створити банк даних обдарованих дітей | вересень |
3. | Зацікавлювати учнів вивченням матеріалів історичного характеру, залучати дітей до участі в гуртках, факультативах. | протягом року |
4. | Проводити опитування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у їхньому навчанні, виявлення захоплень, інтересів. | раз на семестр |
5. | Організувати проведення індивідуальної роботи різного характеру з батьками обдарованих дітей. | протягом року |
6. | Проводити заходи, спрямовані на виявлення та самореалізацію обдарованих дітей. | протягом року |
7. | Готувати дітей до олімпіад з математики, брати участь у конкурсах, турнірах | систематично |
8. | Розробити рекомендації | жовтень |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.