НАЗАД

Проблема методичного об'єднання:

"Особистісно-зорієнтований та компетентнісний підхід до навчання. Впровадження ідей розвиваючого навчання."


Завдання та головні напрями роботи методоб'єднання у новому навчальному році

1. Проаналізувати результати роботи ЗНО у минулому навчальному році,опрацювати рекомендації вчителів, учнів та батьків щодо найкращого засвоєння навчального матеріалу,підвищення культури навчальної праці, дотримування режиму праці та відпочинку.

2.Формувати уявлення учнів про ідеї і методи математики як дійового апарату для пізнання дійсності, про значимість математики для суспільного розвитку.

3. Вдосконалювати науково-теоретично, психолого-педагогічно, загальну, дидактичну, методичну й фахову підготовки членів МО з метою надання якісної базової і повної загальної середньої освіти.

4. Здійснювати інформаційно-нормативне, методичне, психологічне забезпечення вчителів.

5. Вивчати, впроваджувати передовий педагогічний досвід.

6. Створювати умови для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності вчителів.

7. Забезпечити засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методів і форм навчання та виховання школярів.

8. Навчити учнів вчитися самостійно здобувати і застосовувати у практичній діяльності математичні знання і реалізовувати це через системи використання проблемно-творчого підходу, який має такі особливості:

- виробляти в учнів логіку теоретичну інтуїцію та мислення;

- урізноманітнювати диференціацію навчання;

- використовувати елементи найбільш ефективних особистісно- зорієнтованих та компетентнісних технологій з метою розвитку творчої ініціативи учнів;

- виявляти здібності учнів з метою індивідуалізації навчального процесу;

- домагатися високої якості знань учнів, необхідного розвиваючого ефекту по базі діяльності підходу, який сприяє інтенсифікації навчального процесу.

9. Розвивати творчі здібності обдарованих дітей через факультативні і заняття, олімпіади (покращити підготовку до олімпіад).

10. Вдосконалювати роботу з невстигаючими учнями (індивідуальні консультації, додаткові заняття).

11. Організувати роботу зі створенням та збагаченням банків даних про перспективні нововведення та інновації.

12. Зміцнювати навчальну базу кабінетів.

План засідань методичного об’єднання

Засідання І

Інструктивно-методична нарада

№ з∕п Зміст роботи Термін виконання Хто виконує
1. Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2017-2018 н. р. 05.09. керівник МО
2. Діагностика професійної, методичної підготовки, професійних потреб учителів. 05.09. керівник МО члени МО
3. Забезпечення навчально- виховного процесу в навчальному закладі. Реалізація профільного навчання. 05. 09. керівник МО, члени МО
4. Опрацювання інструктивно- методичних матеріалів, програм 05.09. керівник МО, члени МО
5. Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році 05. 09. зав. кабінет.
6. Завдання членам МО. 05. 09. керівник МО
Засідання II

Практичний семінар

№ з∕п Зміст роботи Термін виконання Хто виконує
1. Форми і методи вдосконалення педагогічної діяльності (педагогічні читання) 18-20.12 керівник МО члени МО
2. Розвиток логічного мислення на уроках природничо-математичних дисциплін. 18-20.12 Оніщук А. М., Бурик С.А., Бутеєць Н.М., Сокол Н.А.
3. Відкритий урок з хімії, біології 18-20.12 Панасюк Л.А.,
4. Роль позакласної роботи з дисциплін природничо-математичного циклу 18-20.12 Калькова Л.М.,
5. Завдання членам МО 18-20.12 керівник МО
Засідання III

Теоретичний семінар

№ з∕п Зміст роботи Термін виконання Хто виконує
1. Шляхи вдосконалення роботи вчителів, щодо підвищення ефективності у набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Лютий Дручок Л М члени МО
2. Відкритий урок у 10 класі. Позакласне заняття. Самоаналіз і аналіз проведених заходів. Лютий Бутеєць Н.М.
3. Робота вчителів щодо виконання програми«Творча обдарованість». Підсумки участі учнів у І і ІІ етапах олімпіад. Лютий члени МО
4. Завдання членам МО Лютий керівник МО
5. Огляд новинок методичної і педагогічної літератури Лютий члени МО
Засідання IV

Методичний практикум

№ з∕п Зміст роботи Термін виконання Хто виконує
1. Підготовка до ЗНО: аналіз допущених помилок, шляхи їх вирішення. травень керівник МО, члени МО
2. Аналіз виконання навчальних програм і рівня навчальних досягнень учнів за підсумками контрольних робіт, семестрового оцінювання. травень члени МО
3. Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність. травень члени МО
4. Підсумки роботи шкільного методичного об'єднання за рік. травень керівник МО
5. Актуальний інструктаж. Про організацію і проведення державної підсумкової атестації та ЗНО травень керівник МО
6. Пропозиції щодо планування роботи на наступний рік. травень члени МО

Робота з кадрами

№з/п Зміст заходів Термін Відповідальний
1. Приймати участь у роботі методичної ради освітнього округу протягом року голова МО
2 . Організація курсової перепідготовки протягом року голова МО
3. Участь у семінарах протягом року члени МО
4. Участь у виставці дидактичних і методичних досягнень Інноваційний підхід до науково- методичного супроводу навчально- виховної роботи березень члени МО
5. Індивідуальна і групова робота щодо підготовки дидактичного матеріалу протягом року члени МО
6. Індивідуальна та групова робота з підготовки завдань для учнів, які виявляють підвищений інтерес до предмета протягом року члени МО
7. Бесіди за круглим столом «Про нові кінофільми та літературу, що відбивають розбудову української національної школи». протягом року члени МО
8. Кожному з членів методоб'єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально - виховної роботи, виступити із розповіддю про свій досвід на засіданні методоб'єднання. протягом року члени МО
9. Підтримувати творчі зв'язки, «Провести методичні мости» (обмін досвідом роботи) з методичними об'єднаннями вчителів математики інших шкіл протягом року члени МО

Коротка характеристика членів методоб’єднання

Прізвище, імя, по батькові Освіта Пед. стаж Катег орія Атестація Курси перепідго- товки Звання, нагороди Який предмет викладає, клас
Бурик Софія Андріївна вища 41 вища 2015 2016 Природознавство, географія, біологія, економіка, країнознавство, 5-11
Бутеєць Ніна Миколаївна вища- 10 перша 2013 Грамота райво Інформатика, 4-11 ,фізика, 10
Дручок Лідія Мефодіївна вища 37 вища 2017 2017 Грамота райво Математика, 6,7,9,10
Калькова Людмила Миколаївна вища 3 друга 2017 Географія, 8, 9
Оніщук Антоніна Мусіївна вища 38 вища 2014 2013 Математика, 5, 8, 11 кл.
Панасюк Леся Анатоліївна вища 15 спеціаліст 2012 Біологія, 9-11, хімія, 7-11, екологія, 11
Сокол Надія Анатоліївна вища 3 спеціаліст Грамота райво Фізика, 7,8,9,11

Вивчення, вдосконаленим та впровадження педагогічного досвіду

№ з/п Прізвище вчителя, ім'я, по батькові Проблема, над якою працює вчитель Чий досвід вивчає Тема досвіду
1. Бурик Софія Андріївна Використання творів науково-популярної і художньої літератури на уроках географії Бриль Ольга Володимирівна Розвиток індивідуальних здібностей учнів на уроках географії
2. Бутеєць Ніна Миколаївна Формування інформаційної компетентності на уроках інформатики Метенчук Валерій Іванович Використання інтерактивних методів та прийомів на уроках інформатики
3. Дручок Лідія Мефодіївна Розвиток творчого мислення учнів, як однієї 3 ланок розвиваючого навчання. Бернацької Тетяни Володимирівни Розвиток творчих здібностей на уроках математики
4. Калькова Людмила Миколаївна Розвиток творчого потенціалу школярів і організація дослідницької роботи Кадик Л.В. Організація самостійної роботи учнів на уроках географії
5. Оніщук Антоніна Мусіївна Особистісний зорієнтований підхід до навчання математики Шевчук Надії Євгенівни Проблемно- творчий підхід при вивченні математики
6. Панасюк Леся Анатоліївна Інноваційні технології на уроках хімії Білан Ніна Сергіївна Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії, біології
7. Сокол Надія Анатоліївна Використання інтерактивних технологій на уроках фізики Мельник Микола Павлович Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики

Алгоритм роботи МО на навчальний рік

(Робота між засіданнями)

№з/п Зміст роботи Термін виконання
1. Діагностика професійної, методичної підготовки, професійних потреб учителя. до 10.09
2. Вивчення нормативно - правової бази, методичних рекомендацій щодо викладання математики у навчальному році. до 05.09
3. План роботи, розгляд і затвердження річного плану роботи методоб'єднання на методичній раді закладу. до 25.09
4. Складання графіка відкритих уроків учителями, позаурочних заходів з математики. до 10.09
5. Проведення організаційного засідання МО, вивчення нормативних документів, методичних рекомендацій, розподіл обов'язків, визначення конкретних завдань і доручень членам МО, затвердження річного плану роботи. до 10.09
6. Корекція календарних планів учителів, проведення співбесід щодо знання вимог програм, календарного планування, затвердження планів. до 10.09 до 05.01
7. Проведення заходів по школах до річниці з дня народження Кравчука МЛІ. до 27.09
8. Проведення вхідного діагностичного контролю знань учнів до 12.09
9. Обробка і аналіз результатів вхідного діагностичного контролю, складання програм повторення навчального матеріалу до 20.09
10. Організація творчо - пошукової, науково- дослідницької роботи учнів. Складання графіка запланованої участі учнів закладу в інтелектуальних змаганнях на навчальний рік. до 30.09
11. Складання паспортів забезпечення навчально- виховного процесу в кабінетах до 20.09
12 Контроль за відвідуванням учителями окружних семінарів, за проведенням позаурочних занять протягом року
13. Підготовка учнів до шкільних олімпіад Жовтень
14. Відвідування уроків у 5, 10, 4 класах протягом року
15. Перевірка ведення класних журналів, позаурочних занять систематично
16. Контроль за участю членів МО по підготовці і проведенні педагогічних рад протягом року
17. Огляд, навчальних кабінетів до10.09, до 20.01
18. Проведення 1 етапу олімпіад, визначення переможців і учасників районних олімпіад до 25.10
19. Підготовка учнів до районних олімпіад до 15.11

План роботи з обдарованими дітьми

№ з/п Зміст роботи Дата
1. Ознайомитися з програмою «Обдарованість» вересень
2. Створити банк даних обдарованих дітей вересень
3. Зацікавлювати учнів вивченням матеріалів історичного характеру, залучати дітей до участі в гуртках, факультативах. протягом року
4. Проводити опитування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у їхньому навчанні, виявлення захоплень, інтересів. раз на семестр
5. Організувати проведення індивідуальної роботи різного характеру з батьками обдарованих дітей. протягом року
6. Проводити заходи, спрямовані на виявлення та самореалізацію обдарованих дітей. протягом року
7. Готувати дітей до олімпіад з математики, брати участь у конкурсах, турнірах систематично
8. Розробити рекомендації жовтень

НАЗАД

Кiлькiсть переглядiв: 624

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930