/Files/images/vchitel/Світлана Олександрівна.jpg

* * *

З метою поглиблення знань учнів про життя і творчість Лесі Українки, усвідомлення її величі як людини і поетки, визначення місця поетеси в літературі «зламу віків», виховання шани до життя подвигу славетної українки був проведений урок «Життєвий і творчий шлях Лесі Українки»



/Files/images/IMG_2459.jpg/Files/images/IMG_2463.jpg/Files/images/IMG_2465.jpg

* * *


Урок-конкурс знавців української мови був проведений у школі до Дня писемності. Змагалися дві команди «Віночок» і «Барвінок». Щоб ще раз переконатися у красі та невичерпному багатстві рідного слова пропонувалися такі конкурси:

1) «Найкраща у світі», «І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь».

3) Влучний вислів

4) Конкурс капінатів.

5) «Говори українською правильно».

6) «Не цурайтесь рідної мови».

7) Конкурс глядачів «Антисуржик».

Після підведення підсумків, журі визначили переможців серед команд і глядачів. Перемогла команда «Віночок».

/Files/images/IMG_2467.jpg



* * *


Виховний захід до річниці з дня народження Лесі Українки «Хотіла б я піснею стати». Учні розповідали про життя і творчість Лесі Українки, інсценізували уривок із «Лісової пісні» (сцена з Русалкою і «Тим, що греблі рве»), декламували поезії Лесі Українки, а також поезії волинських поетів про поетесу.

/Files/images/IMG_2472.jpg/Files/images/IMG_2473.jpg/Files/images/IMG_2474.jpg


* * *

Зв’язне мовлення. Складання і розігрування діалогів відповідно до запропонованої мовленнєвої ситуації.

Перед учнями було поставлене завдання навчити добирати переконливі аргументи на захист своєї позиції, формувати вміння визначати тему і зміст діалогу, удосконалювати вміння складати і розігрувати діалоги. На уроці повторювали все вивчене про діалог, розділові знаки, працювали над пам’яткою «Як ввести діалог», виконували систему творчих вправ, працювали в групах з картками.

/Files/images/IMG_2476.jpg/Files/images/IMG_2477.jpg/Files/images/IMG_2478.jpg



* * *

Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

З метою поглиблення знань в учнів про прислівник, його ознаки та синтаксичну роль, вживання їх в усному та писемному мовленні на уроці були використані такі методи, прийоми і форми роботи: «Мікрофон», робота у групах, метод групового дослідження, робота з картками, «Асоціативний ряд», лінгвістичні ігри.

/Files/images/IMG_2480.jpg/Files/images/IMG_2481.jpg/Files/images/IMG_2485.jpg



* * *

Іван Якович Франко. Інтимна лірика. Збірка "Зів'яле листя"

Метою проведення даного уроку було допомогти учням збагнути красу ліричних віршів про кохання, розвивати образне мислення, здатність співпереживання почуття, навчати поваги до почуттів іншої людини, вміння не образити їх.

(розробка)


Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять» - автобіографічна повість про дитинство.

Перед учнями було поставлено завдання розкрити ідейний зміст твору, його виховне й естетичне значення, розвивати навички виразного читання, вміння формулювати власну думку, виховувати прагнення пізнавати світ, плекати любов до природи. Супутником під час вивчення сторінок повісті був головний герой – Михайлик.

/Files/images/IMG_2486.jpg

(розробка)

Кiлькiсть переглядiв: 741

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Календар

Попередня Жовтень 2022 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31