Мова - це душа народу. Добре, якщо ти знаєш свою рідну мову, а ще краще, коли ти збагачуєш свою пам'ять вивченням мов інших народів. З великим бажанням учні опановують англійську та німецьку мови, долучаючись до їх скарбів.
Мета: активізувати та систематизувати лексичні навички шляхом багаторазового свідомого повторення матеріалу в різноманітних видах діяльності, поповнити словниковий запас учнів, формувати навички читання та усного мовлення, розвивати слухову та зорову пам'ять, привчати учнів до напруженої розумової праці під час заняття, виховувати цікавість до вивчення англійської мови.
Мета: повторити лексику до теми «Їжа. Здоров’я» та формувати в учнів навички її вживання в мовлені; формувати навички вживання модальних дієслів must, should в мовленні; розвивати комунікативні навички (вживання тематичної лексики); вчити учнів висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, читання та письма; виховувати в учнів інтерес до вживання здорової їжі; розвивати в них культуру здорового способу життя
Історія людства знає багато знаменитих людей. Вільям Шекспір був ивовижним поетом, чудовим драматургом, незрівнянним психологм та філософом.
450-річному ювілею Вільяма Шекспіра ми присвятили проведення Тижня англійської мови, на якому учні дізналися багато цікавих фактів з життя та творчості поета, долучилися до читання його сонетів та творів.
(розробка + презентація + сонет 101 + сонет105)
Надзвичайно важливо навчити учнів застосовувати знання та навички, набуті в процесі навчання, в позаурочній діяльності. Різноманітні конкурси, вікторини допомагають підвищити рівень мотивації учнів до вивчення англійської мови.
Розвиток творчих здібностей учнів передбачає розвиток акторської майстерності. У своїй роботі використовую "театр" на уроці та позаурочній діяльності. Це ефективний засіб заохочення учнів до вивчення іноземної мови. В рамках Тижня англійської мови був проведений виховний захід "The wonderful English"
Тема: Ernährung Guten Appetit! Klasse 8
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.