В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.
Залишаємось вдома! Вчимось вдома!
Ділення на десятковий дріб (ст. 237—238) | Вправи після теми. ДСР (243—244) |
Контрольна робота | |
§§42, 43 | Вправи після параграфу та самостійна робота |
1. Лінійні алгоритми. Параграф 4.1, стр. 156-169 Онлайн-середовище Scratch | Виконати завдання та надіслати |
2. Практична робота №7.Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Параграф 4.2, стр. 170-177 | Виконати завдання та надіслати |
3. Алгоритми з розгалуженнями. Параграф 4.5, стр.177-186 | Пройти тестування |
4. Практична робота №8.Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. стр. 193 | Виконати завдання та надіслати |
5. Цикли з лічильником. Параграф 4.4, стр.186-194 | Пройти тестування |
6. Цикли з умовою. Параграф 4.6, стр.201-206 | Виконати завдання та надіслати |
7. Практична робота №9. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. | |
8. Алгоритмічна структура розгалуження. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. | Пройти тестування |
9. Практична робота №10.Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. | |
10. Самостійна практична робота з теми «Алгоритми і програми». (Підведення підсумків навчання за рік) | Виконати підсумкову контрольну роботу |
1. Практична робота ст..134. | Виконати завдання ст. 134 в зошит, 4 завдання на окремому аркуші А4. |
Тема: Сам у дома. | Опрацювати §26. |
Тема: Сам надворі. | Опрацювати §27. |
Тема: У небезпечних місцях. | Опрацювати §28. |
Ст.. 149. Виконати підсумкове завдання в робочих зошитах. | |
Тема: Земля – наш спільний дім. | Опрацювати §29. |
Тема: Забруднення довкілля. | Опрацювати § 29 ст. 153-155. |
Тема: Стихійні лиха. | Опрацювати §30. Тести |
Тема: Відпочинок на природі. | Опрацювати § 31. |
Підсумковий урок. | |
Тема - Місце, де я живу. The place where I live. Впр.5, ст 141 поставити питання як у зразку. Допоміжні дієслова is, are ставляться на початку питального речення. | Впр.1,ст.140 - повторити словa Вам.2,ст 140-усно Вам.4, ст 141- писати. Вираз There is- є ( коли підмет стоїть в однині) There are- є ( коли підмет стоїть в множині). Речення перекладається з кінця There is some milk in the cup.- У чашці є трохи молока. |
Тема уроку- Великі міста України | Повторити лексику- впр.1, ст 142-143Прочитати текст 3, ст. 143 Усно- впр.2, ст 146 Письмово Вставити is/ are в реченнях. There ... a church in our village. ... there green parks in Kyiv? There ... a lot of houses in Chornyzh? There ...n't cinemas and theatres in our village. There ... a big school not far from my house. |
Тема уроку- Парки | Впр.2, ст. 150- читати Письмово впр.3, ст. 150( True/ False) Письмово впр.5, ст. 151- скласти4 речення з поданими словосполученнями. |
Тема уроку - Контроль домашнього читання | Прочитати текст на ст.161 (частина 1) з тексту виписати словосполучення: на широкій вулиці- по сусідству- через виставки і публікації- багатоквартирний будинок- дивитися футбольний матч на стадіоні давати благодійні гроші утримувати звірів- робити покупки у супермаркеті |
Тема: Свята та традиції. Популярні свята. Кількісні та порядкові числівники. | Повторити написання кількісних числівників та утворення порядкових числівників – впр.4, ст.167. Прочитати на ст. 209. Прочитати впр. 5, ст.168 та перекласти свята –впр. 5, ст.168 |
Тема уроку: Різдво у Великобританії. Вживання прийменників in, on, at | Прочитати текст 2,ст.169 Написати впр. 5, ст.171 |
Тема уроку: Свята Великобританії | Прочитати текст 1, ст.172. Написати впр.3, ст.173 |
Тема уроку: День святого Валентина. | Прочитати текст 2, ст. 174 Написати впр.3, ст.175 Усно виконати впр.1, ст.174 |
Тема уроку: Виготовлення валентинок на англ. мові | Впр.4, ст.175 |
Тема уроку: Святкування Великодня | Повторити вживання прийменників- впр.1, ст.179 Написати впр. 3, ст. 179- вживання минулого неозначеного часу. |
Тема уроку: Домашнє читання. | Прочитати текст 2, на ст. 180-181 " Mrs. Bear's Valentine" - Валентинка місіс Ведмедиці. Письмово виконати впр.4, ст.182 (вставити прийменники). Слідкуйте за текстом. |
Контрольна робота | |
1. Тема: Різноманітність організмів. Тварини. Гриби. Бактерії. Практична робота. | |
Тема: Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників. | Опрацювати параграф 35, 36, 37. Написати в робочий зошит Практичну роботу. |
2. Практична робота. Тема: Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості. | |
Тема: Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи. | Написати в робочий зошит Практичну роботу. Опрацювати параграф 38. |
3. Тема: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. | Опрацювати параграф 39. |
4. Тема: Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому. | Опрацювати параграф 40. |
5. Тема: Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді. | Опрацювати параграф 41. В робочому зошиті ст. 61, 62. |
6. Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті. | Опрацювати # 42, в робочому зошиті ст. 63,64. |
Тема: Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв'зки між організмами. | Опрацювати # 43. В робочому зошиті ст. 65, 66. |
Тема: Співіснування організмів. Угроповання організмів. Екосистеми. | Опрацювати # 44. В робочому зошиті 67. |
7. Тема: Рослинний і тваринний світ своєї місцевості. | В робочий зошит написати про рослину, яка росте в нашій місцевості або тварину, яка живе в нашій місцевості. |
8. Практична робота 7. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів - визначників. | |
9. Практична робота 8. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибими і тваринами своєї місцевості. | |
Тема: Людина - частина природи. Зв'язок людини з природою. | Опрацювати параграф 45. В робочому зошиті ст. 68 |
Тема: Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. | Використовуючи дододаткову літературу, розпочати роботу над міні проектом " Будь природі другом". |
Тема: Екологічні проблеми та їх ров'язання (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів, опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів) | Опрацювати параграф 46. В робочому зошиті ст. 69 |
Тема: Охорона природи. Червона книга України. | Опрацювати параграф 47. В робочому зошиті ст. 70-71. |
НІМЕЦЬКА МОВА
Тема “Die Natur. Природа” Das Wetter. Природа | Опрацювати лексику на с. 122 Впр. 1, с. 122 (усно) Впр. 2, с. 122 (письмово) Впр. 4, с. 123 |
Der Frühling. Весна | Вивчити нові слова, с. 124 Впр. 1, 2, с. 124 (усно) Впр. 3, с. 125 (прочитати текст і продовжити речення ) |
Im Sommer. Влітку | Впр. 1, 2, с. 126 (прочитати речення і текст, розповісти про сьогоднішню погоду, написати про погоду, яка подобається) |
Alle Jahreszeiten. Усі пори року | Впр. 1, с. 128 Впр. 2, с. 128 (скласти речення) Впр. 3, с. 129 (усно) |
Тема: «Die Natur. Природа» Контрольна робота | |
Тема: «Deutschland und die Ukraine. Німеччина та Україна» Тут ми живемо | Опрацювати лексику на с. 132; впр. 2, с. 132 (усно); впр. 3, с. 132 (письмово) |
Федеративна Республіка Німеччина | Словникова робота, с. 134; множинна іменників, впр. 2, 3, с. 134 (письмово) |
Україна – моя Батьківщина | Лексика, с. 136; впр. 2, с. 136 (письмово) |
У великому місті | Лексика, с. 138; граматичний матеріал, с. 139; впр. 3, с. 139 (усно); впр. 4, с. 140 (письмово) |
Столиця Німеччини | Лексика, с. 141; впр. 2, 141; впр. 4, с. 142 (письмово) |
Тема: «Deutschland und die Ukraine. Німеччина та Україна». У Києві | Нова лексика, с. 144; Текст на с. 164 (прочитати і перекласти); впр. 3, с. 145 (письмово) |
Контрольна робота | Завдання в тестових зошитах (Test 7) |
Повторення. Пори року та місяці | Повторити пори року та місяці, с. 66; впр. 3, с. 66 (вивчити вірш); впр. 4, с. 67 |
Повторення. Зимові свята. Контроль аудіювання | Впр. 5, с. 69; впр. 8, с. 69 |
Підготувати міні -дослідження з історії своєї родини (письмово). Опрацювати ₴15. |
1. Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему: «Чому потрібно берегти природу?» | Завдання: Написати твір-роздум у художньому стилі |
2. Тема: Контрольний письмовий твір-роздум за колективно-складеним планом у художньому стилі на тему: «Чому необхідно знати історію свого народу?» | Написати твір-роздум. |
3. Тема: «Кома між однорідними членами» | Опрацювання рубрики «Запам’ятаймо!» ст. 180-181 Виконати вправи 447, 451, 452. Опрацювати параграф 42, виконати впр. 449. |
4. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору. | Виконати впр. 575 |
5. Тема. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. | Опрацювати параграф 43. Виконати впр.456, 458, 560,461. |
6. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. | Виконати впр.563, 564. Підготувати усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму «Чому я люблю зиму». |
7. Тема. Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. | Опрацювати параграф 43. Виконати впр.459, 463, 465. |
8. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. | Написати докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
9. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. | Оформити письмово докладний переказ тексту з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
10. Тема. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення). | Опрацювати параграф 44, виконати впр. 467,468, 469, 470. |
11. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу. | Виконати впр. 475. |
12. Тема. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично) | Опрацювати параграф 45, виконати впр. 476, 477, 478. |
13. Тема. Виділення вставних слів на письмі комами. | Опрацювати параграф 45, виконати впр.479, 480, 481. |
14. Тема. Складання інформаційного повідомлення до шкільного вебсайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень). | Напишіть для веб-сайту або газети вашого навчального закладу повідомлення про цікавий випадок з життя класу з вікорістанням вставних слів(6-15) речень |
15. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці). | Опрацювати параграф 62, виконати впр. 579, 580, 582. |
16. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. | Виконати впр. 583. |
17. Тема. Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів (тестування). | Написати контрольну роботу. Повторити вивчений матеріал з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів». |
Тема. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. | Перегляньте, будь ласка, відео з поясненням нового матеріалу. Опрацювати параграф 46. Виконати впр. 486, 489. |
Тема. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. | Опрацювати параграф 46. Виконати впр. 487, 488, 492. |
Тема. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. | Виконати впр. 490, 491, 495. |
Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову». | Опрацювати параграф 60 та рубрику «Пригадаймо!», розглянути рубрику «Запам’ятаймо!». Виконати впр. 572 (усно). Скласти невеликий роздум на одну з тем: 1. Чому людина має бути чемною. 2. Чому потрібно захищати слабших. 3. Чому потрібно вивчати іноземну мову. |
Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову». | Написати твір-роздум. |
Тема. Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. | Переглянгьте, будь ласка, відео. Опрацюйте параграфи 47,48 та рубрику «Запам’ятаймо!». Виконати впр. 496, 497, 498, 506, 507. |
Тема. Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. | Опрацювати параграфи 47, 48. Виконати впр. 501, 503, 508, 510, 511. |
1. Тема: Тарас Шевченко. Україна часів поета. Степан Васильченко «В бур’янах». Розповідь про поета, його дитинство (на основі твору С. Васильченка) | Дочитати твір «В бур’янах». Скласти складний план. Намалювати ілюстрації |
2.Тема: Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка – художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе». Картини митця. Поезія «За сонцем хмаронька пливе». | Прочитати статтю в підручнику У вірші виписати художні засоби (метафора, епітет, порівняння) |
3. Тема: змалювання вечірньої пори та очікування нового дня. | Опрацювати матеріал у підручнику. Вірш Т.Г. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе» вивчити напам’ять. |
4. Тема: «Садок вишневий коло хати…» - перлина української та світової ліричної поезії. «Літературний паспорт поезії» | |
5. Тема: зображення щасливої родини працьовитих селян серед природної гармонії. | Вивчити напам’ять аналізовані поезії Т. Шевченка |
6. Тема. П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!» | Прочитати біографію П. Тичини в підручнику. Аналізувати поезію «Не бував ти у наших краях!», скласти питання до її змісту. |
7. Тема. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П. Тичини. | Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір). |
8. Тема. Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось». | Знати біографію письменника. Читати оповідання «Лось», звертаючи увагу на характеристики образів братів та Шпичака, описи природи. |
9. Тема. Співчуття милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. | Записати поради «З чого почати робити добро»; знайти тлумачення слова «гуманізм». |
10. Тема. Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало (тестування). | Написати контрольну роботу. Повторити вивчений матеріал з теми «Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало». |
11. Тема. Максим Рильський . Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…») | Підготувати розповідь про М. Рильського у вигляді інтерв’ю; вміти аналізувати поезію «Дощ». |
12. Тема. Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…» | Завдання. Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір), вміти аналізувати поезії. |
13. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Художній етюд про природу (письмово). | Написати етюд про природу. |
Тема. Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи. | Опрацювати в підручнику ст.214-215. Дати відповіді на питання (усно) ст. 215. Прочитати оповідання «Дивак». |
Тема. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. | Опрацювати рубрику «Поміркуй над прочитаним» на ст. 223. Підготувати виразне читання уривків, які сподобалися найбільше. |
Тема. Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання «Дивак». | Підготуй повідомлення, у якому вислови власні міркування про характер хлопчика, оціни його незвичну поведінку. |
Тема. Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. | Опрацювати в підручнику ст.225-226. Прочитати повість «Сіроманець». |
1. Читати і переказувати повісті Елеонор Портер «Поліанна»; Л. Керролл «Аліса в країні див». | |
2. М. Цвєтаєва.,,Книги в червоній палітурці,, | Відповідати на запитання після поезії.Дж.Родарі,,Казки по телефону,, |
3. Туве Янсон. "Капелюх Чарівника". | Прочитати, дати письмову відповідь на 6 запитання |
4. Контрольна робота | стор.252 (виконати одне рівневе завдання) |
Руханка 1 |
Руханка 2 |
Руханка 3 |
Руханка 4 |
Руханка 5 |
Руханка 6 |
Руханка 7 |
Руханка 8 |
Руханка 9 |
Руханка 10 |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.