В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.

Залишаємось вдома! Вчимось вдома!

5 клас: Всеукраїнська школа онлайн

МАТЕМАТИКА

Ділення на десятковий дріб (ст. 237—238) Вправи після теми. ДСР (243—244)
Контрольна робота
§§42, 43Вправи після параграфу та самостійна робота

ІНФОРМАТИКА

1. Лінійні алгоритми. Параграф 4.1, стр. 156-169
Онлайн-середовище Scratch
Виконати завдання та надіслати
2. Практична робота №7.Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Параграф 4.2, стр. 170-177Виконати завдання та надіслати
3. Алгоритми з розгалуженнями. Параграф 4.5, стр.177-186Пройти тестування
4. Практична робота №8.Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. стр. 193Виконати завдання та надіслати
5. Цикли з лічильником. Параграф 4.4, стр.186-194Пройти тестування

6. Цикли з умовою. Параграф 4.6, стр.201-206
Виконати завдання та надіслати
7. Практична робота №9. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч.
8. Алгоритмічна структура розгалуження. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.Пройти тестування
9. Практична робота №10.Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч.
10. Самостійна практична робота з теми «Алгоритми і програми». (Підведення підсумків навчання за рік)Виконати підсумкову контрольну роботу

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

1. Практична робота ст..134.Виконати завдання ст. 134 в зошит, 4 завдання на окремому аркуші А4.
Тема: Сам у дома.Опрацювати §26.
Тема: Сам надворі.Опрацювати §27.
Тема: У небезпечних місцях.Опрацювати §28.
Ст.. 149. Виконати підсумкове завдання в робочих зошитах.
Тема: Земля – наш спільний дім.Опрацювати §29.
Тема: Забруднення довкілля. Опрацювати § 29 ст. 153-155.
Тема: Стихійні лиха.Опрацювати §30. Тести
Тема: Відпочинок на природі.Опрацювати § 31.
Підсумковий урок.

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема - Місце, де я живу. The place where I live.


Впр.5, ст 141 поставити питання як у зразку. Допоміжні дієслова is, are ставляться на початку питального речення.
Впр.1,ст.140 - повторити словa
Вам.2,ст 140-усно
Вам.4, ст 141- писати.
Вираз
There is- є ( коли підмет стоїть в однині)
There are- є ( коли підмет стоїть в множині).
Речення перекладається з кінця
There is some milk in the cup.- У чашці є трохи молока.
Тема уроку- Великі міста УкраїниПовторити лексику- впр.1, ст 142-143Прочитати текст 3, ст. 143
Усно- впр.2, ст 146
Письмово Вставити is/ are в реченнях.
There ... a church in our village.
... there green parks in Kyiv?
There ... a lot of houses in Chornyzh?
There ...n't cinemas and theatres in our village.
There ... a big school not far from
my house.
Тема уроку- ПаркиВпр.2, ст. 150- читати
Письмово впр.3, ст. 150( True/ False)
Письмово впр.5, ст. 151- скласти4 речення з поданими словосполученнями.
Тема уроку - Контроль домашнього читанняПрочитати текст на ст.161 (частина 1)
з тексту виписати словосполучення:
на широкій вулиці-
по сусідству-
через виставки і публікації-
багатоквартирний будинок-
дивитися футбольний матч на стадіоні
давати благодійні гроші утримувати звірів-
робити покупки у супермаркеті
Тема: Свята та традиції. Популярні свята. Кількісні та порядкові числівники.Повторити написання кількісних числівників та утворення порядкових числівників – впр.4, ст.167. Прочитати на ст. 209.
Прочитати впр. 5, ст.168 та перекласти свята –впр. 5, ст.168
Тема уроку: Різдво у Великобританії. Вживання прийменників in, on, atПрочитати текст 2,ст.169
Написати впр. 5, ст.171
Тема уроку: Свята ВеликобританіїПрочитати текст 1, ст.172.
Написати впр.3, ст.173
Тема уроку: День святого Валентина.Прочитати текст 2, ст. 174
Написати впр.3, ст.175
Усно виконати впр.1, ст.174
Тема уроку: Виготовлення валентинок на англ. мові Впр.4, ст.175
Тема уроку: Святкування ВеликодняПовторити вживання прийменників- впр.1, ст.179 Написати впр. 3, ст. 179- вживання минулого неозначеного часу.
Тема уроку: Домашнє читання.Прочитати текст 2, на ст. 180-181
" Mrs. Bear's Valentine" - Валентинка місіс Ведмедиці. Письмово виконати впр.4, ст.182 (вставити прийменники). Слідкуйте за текстом.
Контрольна робота

ПРИРОДОЗНАВСТВО

1. Тема: Різноманітність організмів. Тварини. Гриби. Бактерії. Практична робота.
Тема: Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників.Опрацювати параграф 35, 36, 37. Написати в робочий зошит Практичну роботу.
2. Практична робота. Тема: Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
Тема: Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.Написати в робочий зошит Практичну роботу. Опрацювати параграф 38.
3. Тема: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.Опрацювати параграф 39.
4. Тема: Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому.Опрацювати параграф 40.
5. Тема: Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді.Опрацювати параграф 41.
В робочому зошиті ст. 61, 62.
6. Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті.Опрацювати # 42, в робочому зошиті ст. 63,64.
Тема: Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв'зки між організмами.Опрацювати # 43. В робочому зошиті ст. 65, 66.
Тема: Співіснування організмів. Угроповання організмів. Екосистеми.Опрацювати # 44. В робочому зошиті 67.
7. Тема: Рослинний і тваринний світ своєї місцевості. В робочий зошит написати про рослину, яка росте в нашій місцевості або тварину, яка живе в нашій місцевості.
8. Практична робота 7. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів - визначників.
9. Практична робота 8. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибими і тваринами своєї місцевості.
Тема: Людина - частина природи. Зв'язок людини з природою. Опрацювати параграф 45. В робочому зошиті ст. 68
Тема: Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини.Використовуючи дододаткову літературу, розпочати роботу над міні проектом " Будь природі другом".
Тема: Екологічні проблеми та їх ров'язання (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів, опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів)Опрацювати параграф 46. В робочому зошиті ст. 69
Тема: Охорона природи. Червона книга України. Опрацювати параграф 47. В робочому зошиті ст. 70-71.

НІМЕЦЬКА МОВА

Тема “Die Natur. Природа” Das Wetter. Природа Опрацювати лексику на с. 122 Впр. 1, с. 122 (усно) Впр. 2, с. 122 (письмово) Впр. 4, с. 123
Der Frühling. Весна Вивчити нові слова, с. 124 Впр. 1, 2, с. 124 (усно) Впр. 3, с. 125 (прочитати текст і продовжити речення )
Im Sommer. Влітку Впр. 1, 2, с. 126 (прочитати речення і текст, розповісти про сьогоднішню погоду, написати про погоду, яка подобається)
Alle Jahreszeiten. Усі пори року
Впр. 1, с. 128 Впр. 2, с. 128 (скласти речення) Впр. 3, с. 129 (усно)
Тема: «Die Natur. Природа» Контрольна робота
Тема: «Deutschland und die Ukraine. Німеччина та Україна» Тут ми живемоОпрацювати лексику на с. 132; впр. 2, с. 132 (усно); впр. 3, с. 132 (письмово)
Федеративна Республіка НімеччинаСловникова робота, с. 134; множинна іменників, впр. 2, 3, с. 134 (письмово)
Україна – моя БатьківщинаЛексика, с. 136; впр. 2, с. 136 (письмово)
У великому містіЛексика, с. 138; граматичний матеріал, с. 139; впр. 3, с. 139 (усно); впр. 4, с. 140 (письмово)
Столиця НімеччиниЛексика, с. 141; впр. 2, 141; впр. 4, с. 142 (письмово)
Тема: «Deutschland und die Ukraine. Німеччина та Україна». У КиєвіНова лексика, с. 144; Текст на с. 164 (прочитати і перекласти); впр. 3, с. 145 (письмово)
Контрольна роботаЗавдання в тестових зошитах (Test 7)
Повторення. Пори року та місяціПовторити пори року та місяці, с. 66; впр. 3, с. 66 (вивчити вірш); впр. 4, с. 67
Повторення. Зимові свята. Контроль аудіюванняВпр. 5, с. 69; впр. 8, с. 69

ІСТОРІЯ

Підготувати міні -дослідження з історії своєї родини (письмово). Опрацювати ₴15.

УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему: «Чому потрібно берегти природу?»Завдання: Написати твір-роздум у художньому стилі
2. Тема: Контрольний письмовий твір-роздум за колективно-складеним планом у художньому стилі на тему: «Чому необхідно знати історію свого народу?»Написати твір-роздум.
3. Тема: «Кома між однорідними членами»Опрацювання рубрики «Запам’ятаймо!» ст. 180-181
Виконати вправи 447, 451, 452.
Опрацювати параграф 42, виконати впр. 449.
4. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору. Виконати впр. 575
5. Тема. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Опрацювати параграф 43. Виконати впр.456, 458, 560,461.
6. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. Виконати впр.563, 564. Підготувати усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму «Чому я люблю зиму».
7. Тема. Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Опрацювати параграф 43. Виконати впр.459, 463, 465.
8. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.Написати докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.
9. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.Оформити письмово докладний переказ тексту з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.
10. Тема. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення).Опрацювати параграф 44, виконати впр. 467,468, 469, 470.
11. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу.Виконати впр. 475.
12. Тема. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично)Опрацювати параграф 45, виконати впр. 476, 477, 478.
13. Тема. Виділення вставних слів на письмі комами.Опрацювати параграф 45, виконати впр.479, 480, 481.
14. Тема. Складання інформаційного повідомлення до шкільного вебсайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень).Напишіть для веб-сайту або газети вашого навчального закладу повідомлення про цікавий випадок з життя класу з вікорістанням вставних слів(6-15) речень
15. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).Опрацювати параграф 62, виконати впр. 579, 580, 582.
16. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.Виконати впр. 583.
17. Тема. Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів (тестування).Написати контрольну роботу. Повторити вивчений матеріал з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів».
Тема. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.Перегляньте, будь ласка, відео з поясненням нового матеріалу. Опрацювати параграф 46. Виконати впр. 486, 489.
Тема. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.Опрацювати параграф 46. Виконати впр. 487, 488, 492.
Тема. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.Виконати впр. 490, 491, 495.
Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову».Опрацювати параграф 60 та рубрику «Пригадаймо!», розглянути рубрику «Запам’ятаймо!». Виконати впр. 572 (усно). Скласти невеликий роздум на одну з тем:
1. Чому людина має бути чемною.
2. Чому потрібно захищати слабших.
3. Чому потрібно вивчати іноземну мову.
Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову».Написати твір-роздум.
Тема. Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.Переглянгьте, будь ласка, відео. Опрацюйте параграфи 47,48 та рубрику «Запам’ятаймо!». Виконати впр. 496, 497, 498, 506, 507.
Тема. Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.Опрацювати параграфи 47, 48. Виконати впр. 501, 503, 508, 510, 511.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Тема: Тарас Шевченко. Україна часів поета. Степан Васильченко «В бур’янах». Розповідь про поета, його дитинство (на основі твору С. Васильченка)Дочитати твір «В бур’янах». Скласти складний план. Намалювати ілюстрації
2.Тема: Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка – художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе».
Картини митця.
Поезія «За сонцем хмаронька пливе».
Прочитати статтю в підручнику

У вірші виписати художні засоби (метафора, епітет, порівняння)
3. Тема: змалювання вечірньої пори та очікування нового дня.Опрацювати матеріал у підручнику.
Вірш Т.Г. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе» вивчити напам’ять.
4. Тема: «Садок вишневий коло хати…» - перлина української та світової ліричної поезії. «Літературний паспорт поезії»
5. Тема: зображення щасливої родини працьовитих селян серед природної гармонії.Вивчити напам’ять аналізовані поезії Т. Шевченка
6. Тема. П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!»Прочитати біографію П. Тичини в підручнику. Аналізувати поезію «Не бував ти у наших краях!», скласти питання до її змісту.
7. Тема. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П. Тичини. Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір).
8. Тема. Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось».Знати біографію письменника. Читати оповідання «Лось», звертаючи увагу на характеристики образів братів та Шпичака, описи природи.
9. Тема. Співчуття милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.Записати поради «З чого почати робити добро»; знайти тлумачення слова «гуманізм».
10. Тема. Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало (тестування).Написати контрольну роботу. Повторити вивчений матеріал з теми «Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало».
11. Тема. Максим Рильський . Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»)Підготувати розповідь про М. Рильського у вигляді інтерв’ю; вміти аналізувати поезію «Дощ».
12. Тема. Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…»Завдання. Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір), вміти аналізувати поезії.
13. Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Художній етюд про природу (письмово).Написати етюд про природу.
Тема. Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи.Опрацювати в підручнику ст.214-215. Дати відповіді на питання (усно) ст. 215. Прочитати оповідання «Дивак».
Тема. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. Опрацювати рубрику «Поміркуй над прочитаним» на ст. 223. Підготувати виразне читання уривків, які сподобалися найбільше.
Тема. Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання «Дивак».Підготуй повідомлення, у якому вислови власні міркування про характер хлопчика, оціни його незвичну поведінку.
Тема. Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті.Опрацювати в підручнику ст.225-226. Прочитати повість «Сіроманець».

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

1. Читати і переказувати повісті Елеонор Портер «Поліанна»;
Л. Керролл «Аліса в країні див».
2. М. Цвєтаєва.,,Книги в червоній палітурці,,Відповідати на запитання після поезії.Дж.Родарі,,Казки по телефону,,
3. Туве Янсон. "Капелюх Чарівника". Прочитати, дати письмову відповідь на 6 запитання
4. Контрольна робота стор.252 (виконати одне рівневе завдання)

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА / РУХАНКА

Руханка 1
Руханка 2
Руханка 3
Руханка 4
Руханка 5
Руханка 6
Руханка 7
Руханка 8
Руханка 9
Руханка 10



НАЗАД



Кiлькiсть переглядiв: 683

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.