Визначення часу за годинником. Тема : Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5 . Складання і розв'язування задач .Визначення часу за годинником. | Домашнє завдання вправи 766, 767, 768, 771, - усно . 773, 774 - письмово. |
Тема: Буквені вирази . Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею . Розв'язування задач Вправи 775,776, 777 - усно ст. 127 -128 | Вправи 778, 781, 779, 782. - Письмово |
Тема: обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. | Вправи усно -783, 784, 786, 788 ст. 128-129. Вправи письмово -785, 787, 789, 790 |
Тема: складання за схемою добутків з першим множником 6. Сторінки 129-130 | Вправи усно -792, 795, 796. Вправи письмово -791, 794, 798, 799. |
Тема : розв'язання вправ і задач на засвоєння вивчення таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником. Ст130 -131 | Вправи усно -800, 802, 804, 805. Вправи письмово - 803, 806, 807. |
Вправи усно -891,. Вправи письмо - 896,897. | |
Вправи усно -884,885. Вправи письмово - 882,886. | |
Вправи усно -849,848 Письмово вправи - 845,846,852. Вивчити правило ст 138. | |
Вправи усно - 845,853,854,856 Письмово - 855,857,844 | |
Вправи усно - 862,864,866,867,869. Вправи письмо -861,863,865,868,870 | |
Вправи усно -871,875,876,877 Вправи письмово - 872,873,878,879.ст.142 | |
Тема: пишу службові слова окремо від інших. Складання речень . Відгадування загадок | Вправи усно -1,2 ,7 Вправи письмово - 4, 5, 8Сторінка 106-107 |
Тема: використовую службові слова . Доповнення тексту службовими словами. | Вправи усно 1,5,9 Вправи письмово 2,6,8,14 Сторінки 108-109 |
Тема: розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень. | Вправи усно 1,2,7,12 Вправи письмово - 3,4,5,10.,11 Сторінки 110 -111 |
Тема: розвиток звязного мовлення. Малюю весну. | Додаток фото (3) |
Тема : поширюю речення за питаннями | Вправи усно - 1,9 Вправи письмово -4, 10 |
Тема : визначаю головні слова в реченні. | Вправа усно - 1 Вправи письмо - 6,7. Вивчити правило ! Ст 120-121 |
Тема : досліджую питальні речення . Редагування тексту. Складання речень за малюнком. | Вправи усно -1,4,6 Вправи письмово -5,8. Вивчити правило . Ст.115-116 |
Тема :досліджую спонукальні речення . | Вправи усно -1,4,6 Вправи письмово - 5,8 Вивчити правило! Ст 117-118 |
Тема :розрізняю окличні і неокличні речення . | Вправи усно - 1,4.5 Вправи письмо - 2,3,6,7 Сторінка 118-119 |
Розвиток зв'язного мовлення :Підписую святкову листівку . |
Перевіряю свої досягнення | сторінка 109. - підручник |
Знову починається весна . "Ой весна , весна .."напам'ять вивчити . "Вийди Вийди сонечко ".В Гринько "Мирських " Інсценування | сторінки підручника 110-111. |
Досліджуємо текст . Ключові речення . О.Копиленко "Весна іде" | сторінка 112-113. |
Тема: робота з дитячою книжкою. Л.Відута "У царстві Лева" Хрестоматія | сторінка хрестоматії 58 -63 |
Тема : В.Сухомлинський " Хлопчик і Дзвіночок Конвалія " | читання в особах. С. 117-118 |
Гей Великдень! Гей ,весна ! Порівняння- образ А Камінчук "Українська писанка. ." | Ст 118 |
Тема В.Лечук "Тільки мама " . Леся Українка "На зеленому горбочку" | сторінка 119. |
Тема : підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу . | С. 120 |
Тема : Т.Майданов "Що таке мир " Мурал . | С.120 |
Тема: поведінка на природі на весні. Великодня писанка | Сторінка 80-81 |
Тема: Україна - європейська країна . Символи держави. | Сторінка 86-87. |
Тема: мої громадянські права та обов'язки як члена суспільства. | Сторінка підручника 88-89. |
Тема: Славетні українці Державна символіка України | Сторінка підручника 90-91 Виготовлення із пластиліну пташки-свищика та її оздоблення . |
Тема : мрія здатна змінювати життя людини | |
Різноманітність людей в сіті . країни світу. | Ст.100.-102. |
Взаємозв'язки з України з іншими країнами. | Ст. 103 |
Тема : внесок українців у світовій досягнення. | ст.104-105 |
Тема: “My Town. Моє Місто” Улюблені місця в місті | Впр. 2, с. 74 (назви дорожні знаки) |
Місця в місті | Впр. 3, с. 74 (прочитай і намалюй) |
Підсумковий урок Контрольна робота | Впр. 1-4, с. 75 Завдання |
Тема: “My Favourite Food. Моя улюблена їжа” | Нові слова на с. 77 Лексика (аудіо) Пісня (аудіо), с. 76 |
Моя улюблена їжа | Вивчи пісню “What’s your favourite food?” Назви улюблену їжу з використанням структури I like… |
За обідом. Продукти харчування | Вивчи слова на с. 78 Прочитай впр. 1, с. 78 (аудіо) (аудіо) |
Улюблені страви | Впр. 2, с. 79 (прослухай і покажи) Назви, які страви любиш/не любиш |
Тема : «My Favourite Food. Моя улюблена їжа» Улюблені страви | Впр. 1, с. 78 (аудіо); впр. 3, с. 79 |
Розпорядок дня. Годинник | Нові слова, с. 80 (аудіо); впр. 1, с. 80 (аудіо) |
Повсякденні справи | Впр. 2, с. 81; впр. 3, с. 81 (аудіо) |
Story Time. Здорова та нездорова їжа | Впр. 1, с. 82-83 (аудіо) |
Здорове харчування | Впр. 1, 2, с. 106 (аудіо); впр. 1, с. 82 |
Smart World. Національні страви | Нова лексика, с. 84 (аудіо); впр. 1, с. 84 (аудіо) |
Моя улюблена страва | Впр. 2, с. 84; впр. 3, с. 84 (напиши про свою улюблену їжу) |
Smart Time. Меню | Нова лексика, с. 85 (аудіо); впр. 1, с. 85; впр. 2, с. 85 (склади меню) |
Тема: «My favourite Food. Моя улюблена їжа». Повторення | Впр. 1, с. 86; впр. 2, с. 86 (аудіо); впр. 3, с. 86 (напиши, яка їжа подобається/не подобається) |
Now I can. Зараз я можу | Впр. 1-3, с. 87; впр. 1, с. 55 (WB) |
Контрольна робота | |
Тема: «Clothes. Одяг». Одяг. Введення ЛО | Лексика на с. 88; впр. 1, с. 88 (аудіо); впр. 2, с. 89 (аудіо); впр. 3, с. 89 |
Одяг. Закріплення нової лексики | Пісня «Who am I?»; впр. 1, 2, с. 56 (WB) |
Одяг, який ми носимо | Лексика, с. 90; впр. 1, 2, с. 90-91 (аудіо); впр. 1, с. 57 (WB) |
Тема: Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбовування малюнків. | Сторінка 76-77 з підручника "Я досліджую світ" (2 частина). |
Тема: Інтернет-ресурси для дітей. | Дитячий сайт "Левко" Дитячийсайт "Пустунчик" |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.