Математика
Визначення часу за годинником. Тема : Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5 . Складання і розв'язування задач .Визначення часу за годинником. Домашнє завдання вправи 766, 767, 768, 771, - усно .
773, 774 - письмово.
Тема: Буквені вирази . Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею . Розв'язування задач Вправи 775,776, 777 - усно ст. 127 -128 Вправи 778, 781, 779, 782. - Письмово
Тема: обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Вправи усно -783, 784, 786, 788 ст. 128-129.
Вправи письмово -785, 787, 789, 790
Тема: складання за схемою добутків з першим множником 6. Сторінки 129-130Вправи усно -792, 795, 796.
Вправи письмово -791, 794, 798, 799.
Тема : розв'язання вправ і задач на засвоєння вивчення таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником. Ст130 -131 Вправи усно -800, 802, 804, 805.
Вправи письмово - 803, 806, 807.
Вправи усно -891,. Вправи письмо - 896,897.
Вправи усно -884,885. Вправи письмово - 882,886.
Вправи усно -849,848
Письмово вправи - 845,846,852. Вивчити правило ст 138.
Вправи усно - 845,853,854,856
Письмово - 855,857,844
Вправи усно - 862,864,866,867,869.
Вправи письмо -861,863,865,868,870
Вправи усно -871,875,876,877
Вправи письмово - 872,873,878,879.ст.142

Українська мова
Тема: пишу службові слова окремо від інших. Складання речень . Відгадування загадок Вправи усно -1,2 ,7
Вправи письмово - 4, 5, 8Сторінка 106-107
Тема: використовую службові слова . Доповнення тексту службовими словами. Вправи усно 1,5,9
Вправи письмово 2,6,8,14
Сторінки 108-109
Тема: розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень.Вправи усно 1,2,7,12
Вправи письмово - 3,4,5,10.,11
Сторінки 110 -111
Тема: розвиток звязного мовлення. Малюю весну.Додаток фото (3)
Тема : поширюю речення за питаннями Вправи усно - 1,9 Вправи письмово -4, 10
Тема : визначаю головні слова в реченні.Вправа усно - 1
Вправи письмо - 6,7. Вивчити правило ! Ст 120-121
Тема : досліджую питальні речення . Редагування тексту. Складання речень за малюнком. Вправи усно -1,4,6
Вправи письмово -5,8. Вивчити правило . Ст.115-116
Тема :досліджую спонукальні речення . Вправи усно -1,4,6
Вправи письмово - 5,8
Вивчити правило! Ст 117-118
Тема :розрізняю окличні і неокличні речення . Вправи усно - 1,4.5
Вправи письмо - 2,3,6,7
Сторінка 118-119
Розвиток зв'язного мовлення :Підписую святкову листівку .

Читання
Перевіряю свої досягнення сторінка 109. - підручник
Знову починається весна . "Ой весна , весна .."напам'ять вивчити . "Вийди Вийди сонечко ".В Гринько "Мирських " Інсценування сторінки підручника 110-111.
Досліджуємо текст . Ключові речення . О.Копиленко "Весна іде" сторінка 112-113.
Тема: робота з дитячою книжкою. Л.Відута "У царстві Лева"
Хрестоматія
сторінка хрестоматії 58 -63
Тема : В.Сухомлинський " Хлопчик і Дзвіночок Конвалія " читання в особах. С. 117-118
Гей Великдень! Гей ,весна ! Порівняння- образ А Камінчук "Українська писанка. ." Ст 118
Тема В.Лечук "Тільки мама " . Леся Українка "На зеленому горбочку" сторінка 119.
Тема : підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу . С. 120
Тема : Т.Майданов "Що таке мир " Мурал . С.120

Я досліджую світ
Тема: поведінка на природі на весні. Великодня писанка Сторінка 80-81
Тема: Україна - європейська країна . Символи держави.Сторінка 86-87.
Тема: мої громадянські права та обов'язки як члена суспільства. Сторінка підручника 88-89.
Тема: Славетні українці

Державна символіка України
Сторінка підручника 90-91
Виготовлення із пластиліну пташки-свищика та її оздоблення .
Тема : мрія здатна змінювати життя людини
Різноманітність людей в сіті . країни світу. Ст.100.-102.
Взаємозв'язки з України з іншими країнами. Ст. 103
Тема : внесок українців у світовій досягнення.ст.104-105
Англійська мова
Тема: “My Town. Моє Місто” Улюблені місця в місті Впр. 2, с. 74 (назви дорожні знаки)
Місця в місті Впр. 3, с. 74 (прочитай і намалюй)
Підсумковий урок
Контрольна робота
Впр. 1-4, с. 75
Завдання
Тема: “My Favourite Food. Моя улюблена їжа” Нові слова на с. 77
Лексика (аудіо)
Пісня (аудіо), с. 76
Моя улюблена їжа Вивчи пісню “What’s your favourite food?” Назви улюблену їжу з використанням структури I like…
За обідом. Продукти харчування Вивчи слова на с. 78 Прочитай впр. 1, с. 78 (аудіо) (аудіо)
Улюблені страви Впр. 2, с. 79 (прослухай і покажи)
Назви, які страви любиш/не любиш
Тема : «My Favourite Food. Моя улюблена їжа» Улюблені стравиВпр. 1, с. 78 (аудіо); впр. 3, с. 79
Розпорядок дня. ГодинникНові слова, с. 80 (аудіо); впр. 1, с. 80 (аудіо)
Повсякденні справиВпр. 2, с. 81; впр. 3, с. 81 (аудіо)
Story Time. Здорова та нездорова їжаВпр. 1, с. 82-83 (аудіо)
Здорове харчуванняВпр. 1, 2, с. 106 (аудіо); впр. 1, с. 82
Smart World. Національні стравиНова лексика, с. 84 (аудіо); впр. 1, с. 84 (аудіо)
Моя улюблена страваВпр. 2, с. 84; впр. 3, с. 84 (напиши про свою улюблену їжу)
Smart Time. МенюНова лексика, с. 85 (аудіо); впр. 1, с. 85; впр. 2, с. 85 (склади меню)
Тема: «My favourite Food. Моя улюблена їжа». ПовторенняВпр. 1, с. 86; впр. 2, с. 86 (аудіо); впр. 3, с. 86 (напиши, яка їжа подобається/не подобається)
Now I can. Зараз я можуВпр. 1-3, с. 87; впр. 1, с. 55 (WB)
Контрольна робота
Тема: «Clothes. Одяг». Одяг. Введення ЛОЛексика на с. 88; впр. 1, с. 88 (аудіо); впр. 2, с. 89 (аудіо); впр. 3, с. 89
Одяг. Закріплення нової лексикиПісня «Who am I?»; впр. 1, 2, с. 56 (WB)
Одяг, який ми носимоЛексика, с. 90; впр. 1, 2, с. 90-91 (аудіо); впр. 1, с. 57 (WB)

Інформатика
Тема: Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбовування малюнків.Сторінка 76-77 з підручника "Я досліджую світ" (2 частина).
Тема: Інтернет-ресурси для дітей.Дитячий сайт "Левко"
Дитячийсайт "Пустунчик"

НАЗАД


Кiлькiсть переглядiв: 508

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.