МАТЕМАТИКА

Тема ”Числа 41-90.Задача на знаходження невідомого доданка. Задача,яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.” (с.97-99)
Тема ”Числа 91-100. Сотня.” (с.99-100)
Тема”Одиниці довжини. Метр.”(с.101)
Тема ”Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами.” (с.102-105)
Тема. Нумерація першої сотні.С.106, завдання 1,3,4-усно,2,3-письмово
Тема. Обчислення виду 40+50, 60-30. Задачі на різницеве порівняння.С.107,завдання 1,2-усно; 3,4-письмово; зошит з друкованою основою- с.28.
Тема. Додавання виду 60+4, 5+40. Обчислення вартості покупкиС. 108, завдання 1,4-усно;2,3-письмово; зошит з друкованою основою-с. 31.
Тема. Віднімання виду 48-8, 48-40. Розв'язування і складання задачі на різницеве порівняння.С. 109, завдання 1,2(1,2 ст.)-усно;2(3 ст.),3- письмово; зошит з друкованою основою – с. 30

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема ”Буква ща” (c.56-59)
Тема ”Буква “еф” (с.60-65)
Тема” Звуки [дз],[дз'](с.66-67)
Тема. Відпрацювання злитої вимови звуків[дз],[дз’].с. 67, вірш Грицька Бойка “Горобець”(напам'ять) та виразно читати оповідання “Лісовий майстер”.
Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.Зошит з друкованою основою – с.58. Із відео списати 2 речення.
Тема. Звук [дж], позначення його буквосполученням “дж”.Звуковий аналіз слів.с.68,виразно читати слова і вірш Н. Забіли “Джміль”.
Тема. Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень.Зошит з друкованою основою – с.59.
Тема. Закріплення звука[дж],буквосполучення “дж’’.Опрацювати текст “Цілющі джерела”.(с. 69)
Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень,поданих друкованим шрифтомСписати 1 абзац тексту “Цілющі джерела”.
Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювати текст “Дзюдо”.(с. 70-71)

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема ”Винаходи людства”
Тема”Родинне дерево”Завдання: (Створити дерево свого роду)
Тема. Мій рідний край.Переглянути відеоролик.
с.72-75.
Тема. Природа рідного краю. ВодоймиПереглянути відеоролик.с.76-77

НАЗАД


Кiлькiсть переглядiв: 584

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.