Тема. Буква “ща”,позначення нею звукосполучення [шч]. | Опрацювання віршів с.56-57 |
Тема. Написання складів,слів та речень з буквою “ща” | |
Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. | Опрацювання тексту “ Удома краще” c.59 |
Тема. Звук [ф],позначення його буквою “еф”. | Опрацювання вірша “Жираф” с.60-61 |
Тема. Списування слів та буквосполучень з буквою “еф”, поданих друкованим шрифтом с.62 | Вірш, загадка, ігрова вправа на букву "еф" |
Тема. Опрацювання тексту “Фунікулер у Києві”c.64-65 | |
Тема. Звуки [дз],[дз’],позначення їх буквосполученням”дз”.Вірш “Дзвіночки’’с.66 | |
Тема.Письмо буквосполучень дз,слів із ними.Побудова і запис речень с.67 | |
Звук [дж), позначення його буквосполученням «дж». Відп¬рацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. | Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль».с.68 |
Закріплення звука [ дж у, буквосполучення «дж». | Опрацювання тексту «Цілющі джерела».с.69 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. | Опрацювання тексту «Дзюдо».с.70-71 |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. | Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю де¬сять пальців я...». Робота з дитячою книжкою.с.72-73 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. | Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер».с.74 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. | Опрацюван¬ня віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».с.75 |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. | Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша.с.77-79 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи¬сування речень.Робота з картками. | |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. С.59зошит | |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. С60 зошит | |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик¬тування.с.61 | |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мов¬лення.с.62 | |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.с.63 | |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. | |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько¬го алфавіту. Побудова і записування речень.с.64 | |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру¬кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.Робота з картками. | |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». | С.86-87 |
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». | С.88-89 |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи¬ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). | С.90-91 |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага¬дка. 3. Мензатюк «Сім днів». | С.92-93 |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном). | с.94-95 |
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». | С. 96-97 |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення. | |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. | |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків, Списування тексту, поданого руко¬писним шрифтом. | |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. | |
Слова — назви предметів. Розрізнення слів — назв предме¬тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. | |
Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак пред¬метів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. | |
Слова— назви дії предметів. Виконання мовних вправ.' Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. | |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення. | |
Службові слова. Побудова і записування речень із служ¬бовими словами. | |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. | |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. | |
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ, Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. | |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.