МАТЕМАТИКА

Тема: ”Числа 41-90.Задача на знаходження невідомого доданка. Задача,яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.” (с.97-99) Опрацювання завдання 3-5 письмово.
Тема: ”Числа 91-100. Сотня.” (с.99-100) Завдання 5-6 письмово.
Тема: ”Одиниці довжини. Метр.”(с.101)Завдання 4-6 усно.
Тема: ”Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами.” Робота з підручником с.103, завдання 1,2,3,4.
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. С.106- 3,5 письмово
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел. С.107-2,3,4письмово
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної.с.108-2,4 письмово
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу.с.109 –2,3письмово.
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу. С.110-1,5 письмово
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси.с.111-2письмово
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.с.112-2,4письмово
Повторення вивченого по темі: «Арифметичні дії в межах 100» (Опрацювання математичних завдань)
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. с.115
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. с.116
Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. с.117
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. с.118
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. с.119
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. с.120
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. с.121
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного.с.122
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. с.123
Дії з двоцифровими числами. с.124
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. с.125

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Буква “ща”,позначення нею звукосполучення [шч].Опрацювання віршів с.56-57
Тема. Написання складів,слів та речень з буквою “ща”
Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту “ Удома краще” c.59
Тема. Звук [ф],позначення його буквою “еф”.Опрацювання вірша “Жираф” с.60-61
Тема. Списування слів та буквосполучень з буквою “еф”, поданих друкованим шрифтом с.62Вірш, загадка, ігрова вправа на букву "еф"
Тема. Опрацювання тексту “Фунікулер у Києві”c.64-65
Тема. Звуки [дз],[дз’],позначення їх буквосполученням”дз”.Вірш “Дзвіночки’’с.66
Тема.Письмо буквосполучень дз,слів із ними.Побудова і запис речень с.67
Звук [дж), позначення його буквосполученням «дж». Відп¬рацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль».с.68
Закріплення звука [ дж у, буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела».с.69
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».с.70-71
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю де¬сять пальців я...». Робота з дитячою книжкою.с.72-73
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер».с.74
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван¬ня віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».с.75
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.
Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша.с.77-79
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи¬сування речень.Робота з картками.
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. С.59зошит
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. С60 зошит
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик¬тування.с.61
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мов¬лення.с.62
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.с.63
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько¬го алфавіту. Побудова і записування речень.с.64
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру¬кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.Робота з картками.
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». С.86-87
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». С.88-89
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи¬ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). С.90-91
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага¬дка. 3. Мензатюк «Сім днів». С.92-93
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном).с.94-95
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». С. 96-97
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення.
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків, Списування тексту, поданого руко¬писним шрифтом.
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.
Слова — назви предметів. Розрізнення слів — назв предме¬тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.
Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак пред¬метів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
Слова— назви дії предметів. Виконання мовних вправ.' Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення.
Службові слова. Побудова і записування речень із служ¬бовими словами.
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ, Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема. Винаходи людства ( с.67)
Тема. Родинне дерево ( с.68-69)
Тема. Створення дерева свого роду за зразком чи власним задумом с.69 (малюнок)/Files/images/dstantsyne_navchannya/изображение_viber_2020-03-21_13-47-46.jpg
Тема. Родинні традиції і свята ( с.70-71)
Мій рідний край ( с.72-75)
Природа рідного краю.Водойми ( с.76-77)
Опис водойми рідного краю (с. 78)
Рослини рідного краю (с. 79-81)
Тварини рідного краю (с. 83-84)
Як поводитись з підозрілими предметами.Поведінка з незнайомцями.с.95-96
До кого звертатись у випадку виникнення небезпечних ситуацій.с.97-98
Символи моєї країни. с.99-101
Київ – столиця України. с.103-104
Культура та звичаї українців. с.105-107

НАЗАД


Кiлькiсть переглядiв: 760

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.